Gå til innhold

Får ikke laget avsnitt!


Gjest lis@bet

Anbefalte innlegg

Gjest lis@bet

Hvorfor går det ikke an å lage avsnitt nå?? Uansett hvor mange ganger jeg trykker enter så blir all skriften presset sammen på forhåndsvisningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest uten signatur

øøhh.. noen ganger funker det og andre ganger ikke. Er vel servergreiene deres som har skylda..?

..

Samme skjer med meg!

NÅ tok jeg et avsnitt. Så skal vi se om det er der når innlegget er sendt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lis@bet

Har det samme problemet - og det er skikkelig irriterende.....

En annen her inne ga meg tips om å sende rett fra innlegget, uten å trykke forhåndsvisning først - da ser det ut til å bli avsnitt.

Test, avsnitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen her inne ga meg tips om å sende rett fra innlegget, uten å trykke forhåndsvisning først - da ser det ut til å bli avsnitt.

Test, avsnitt.

Ikke alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen her inne ga meg tips om å sende rett fra innlegget, uten å trykke forhåndsvisning først - da ser det ut til å bli avsnitt.

Test, avsnitt.

Takk for tips!

Testing-testing.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uten signatur

Åjoda, det ble avsnitt.

Ja, det ble visst det! Men det var rent tilfeldig tydeligvis. For det kommer avsnitt noen ganger og andre ganger ikke.

Får håpe den nye serveren snart er stabil. Synes ikke de gjør annet enn å skifte servere jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det ble visst det! Men det var rent tilfeldig tydeligvis. For det kommer avsnitt noen ganger og andre ganger ikke.

Får håpe den nye serveren snart er stabil. Synes ikke de gjør annet enn å skifte servere jeg.

og da må jeg prøve også, avsnitt kommer her:

eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest uten signatur

En annen her inne ga meg tips om å sende rett fra innlegget, uten å trykke forhåndsvisning først - da ser det ut til å bli avsnitt.

Test, avsnitt.

Jeg bruker aldri forhåndsvisning, men har allikevel hatt dette plunderet med manglende avsnitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uten signatur

ja! - men ikke på forhåndsvisningen - altså den man ser når man HAR trykket send.

Det er sikkert bare snille jenter som får avsnitt!

NÅ tok jeg avsnitt, så skal vi se om jeg er av de snille...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uten signatur

Det er sikkert bare snille jenter som får avsnitt!

NÅ tok jeg avsnitt, så skal vi se om jeg er av de snille...

JØSS!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert bare snille jenter som får avsnitt!

NÅ tok jeg avsnitt, så skal vi se om jeg er av de snille...

det var du! :-)

*klapper snilla på kinnet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...