Gå til innhold

Hasjrøyking og sterilitet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste på nettet at man kan bli steril av hasj.

Hvor stor er sjansen for at en gutt blir steril av hasj? (Hasjrøyking jevnlig i flere år)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Litt på siden:

Hadde det vært så vel.

Dagens "tapere", som det er vanskelig å hjelpe, er de seksuelt misbrukte. De som livslangt må bære byrdene for sine foreldres avvik.

Jeg, og mange kolleger, spår at morgendagens "tapere" er barna til dagens narkomane.

Gjest Pricilla
Skrevet

Litt på siden:

Hadde det vært så vel.

Dagens "tapere", som det er vanskelig å hjelpe, er de seksuelt misbrukte. De som livslangt må bære byrdene for sine foreldres avvik.

Jeg, og mange kolleger, spår at morgendagens "tapere" er barna til dagens narkomane.

Eehhh? Det du sier er at folk som røyker hasj er narkomane?

Skrevet

Når sluttet hasj å være narkotika?

Gjest papirtiger
Skrevet

Ja, hvorfor kan ikke en spade kalles et graveredskap!

Skrevet

Når sluttet hasj å være narkotika?

Er jeg da alkoholiker, fordi jeg drikker meg full en kveld i ny og ne?

Skrevet

Jaaaaaaa, visste du ikke det? ;o)

Skrevet

Nei, men de fleste som røyker hasj jevnlig over flere år er avhengig. Vi ville kalt deg alkoholiker hvis du var avhengig av øl.

Gjest bondefrø
Skrevet

Opplys meg nå, jeg er et gudsord fra landet og har aldri sett hasj engang.

Men det er da narkotika? Som brukes av narkomane??

Skrevet

Som Åsemor sier - her var det snakk om jevnlig i flere år. De jeg kjenner som har røykt hasj jevnlig i flere år er både tydelig påvirket av det langvarige forbruket, og er det jeg vil kalle avhengige. Selv om de nekter for det selv. ("kan slutte når som helst".. hørt den før? ;)

Skrevet

Nei, men de fleste som røyker hasj jevnlig over flere år er avhengig. Vi ville kalt deg alkoholiker hvis du var avhengig av øl.

Åsemor da. Jeg har røyka hasj i 20 år og er ikke det minste avhengig. Kanskje jeg gjør det en gang et par uker på rad eller kanskje det går et år i mellom.

Det er noe folk gjør for å slappe av og kose seg.

Skrevet

Takk!

Jeg trodde faktisk at det lignet mer på vanlig rulletobakk. Men det rulles som vanlig tobakk? Eller, kanskje det er pipe de bruker?

Ikke for det, jeg har egentlig ikke behov for å vite det!

Har aldri prøvd selv, men det kan røykes på forskjellige måter. Går ut fra det kan røykes i pipe da det finnes masse hasjpiper...

Skrevet

Takk!

Jeg trodde faktisk at det lignet mer på vanlig rulletobakk. Men det rulles som vanlig tobakk? Eller, kanskje det er pipe de bruker?

Kan vel røykes på alle måter man kan røyke vanlig tobakk på...

Skrevet

Litt på siden:

Hadde det vært så vel.

Takk for svar.

Men jeg forsto ikke helt hva du mente.

Er ikke sikker på om det ble svar på det jeg spurte om.

En som har sluttet å røyke hasj, men røkte det i mange år, kan den bli steril? (Av hasjrøykinga)

Skrevet

Takk!

Hasjen varmes opp og smuldres inn i tobakk... Kan røykes i bøtte og pipe og sigaretter osv... Fæle greier...

Gjest undrende unni
Skrevet

Hasjen varmes opp og smuldres inn i tobakk... Kan røykes i bøtte og pipe og sigaretter osv... Fæle greier...

må den varmes opp først? hvorfor?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...