flisa Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Om det er bevist han hun ble voldtatt, og han blir frikjet for det, men dømt for drap og ran, - innrømmer de ikke da at det må ha vært en til der? 0 Siter
nick Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Men retten mente at 13 års fengsel var straff nok, og fant det ikke bevist at Dereka ble voldtatt. 0 Siter
flisa Skrevet 13. november 2003 Forfatter Skrevet 13. november 2003 Men retten mente at 13 års fengsel var straff nok, og fant det ikke bevist at Dereka ble voldtatt. ok - det betyr at han er ute etter 2/4 av tiden. En gutt meg STORE emosjonelle problemer. *rystet* 0 Siter
Goliath Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Jeg forstod heller ikke det der.... 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Han burde i det minste fått sikring i tillegg til dommen. Det er et hån mot Derekas minne og de etterlatte at han faktisk kan være ute om 8, ja til med på permisjon etter bare 5-6 år. Han skulle vært sperret vekk fra menneskeheten mye lenger. Denne saken synes jeg er bare bånn trist. 0 Siter
siriil Skrevet 14. november 2003 Skrevet 14. november 2003 Ja, her har vi nok ett bevis på at vi lever i ett dusteland. Tenk for ett hån mot avdøde og hennes nærmeste. Ufattelig spør du meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.