Anniken79 Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Jeg kan snakke med behandler om alle de tingene som er vanskelig hvis vi sammen bare er bevisst hele tiden hva jeg kan si og ikke si i retten. Det er urettferdig at jeg må ha det ansvaret, skulle tro det var jeg som hadde gjort en forbrytelse. Men slik er nå engang rettsnorge..... Det er ikke alt i dette rike landet vårt som liksom skal være så godt å bo i som fungerer som en skulle ønske. Men det er jo tross alt bedre enn mange andre steder da Skal prøve å være bittelittegranne positiv. Det er hardt,men jeg må jo prøve å holde motet oppe på en eller annen måte. Har det litt bedre i dag tror jeg. Prøver ihvertfall å late som... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126914-n%C3%A5-skj%C3%B8nner-jeg-litt-mer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zava Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Hei. Fikk ikke sagt takk for svaret ditt sist gang! Det var en stor støtte for meg. Skjønner at du er frustrert etter det jeg har lest. Tenkte å skrive til deg en dag, men det skjer så mye tull. Jeg er ganske forbanna og frustrert om dagen, og det lekker litt ut her og der. Prøver å forstå meg selv, ikke lett. Føles som jeg ikke helt kan leve med meg selv heller. Men det er ikke lov å gi opp. Hang in there! du klarer det! klem fra meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126914-n%C3%A5-skj%C3%B8nner-jeg-litt-mer/#findComment-771659 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anniken79 Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 Hei. Fikk ikke sagt takk for svaret ditt sist gang! Det var en stor støtte for meg. Skjønner at du er frustrert etter det jeg har lest. Tenkte å skrive til deg en dag, men det skjer så mye tull. Jeg er ganske forbanna og frustrert om dagen, og det lekker litt ut her og der. Prøver å forstå meg selv, ikke lett. Føles som jeg ikke helt kan leve med meg selv heller. Men det er ikke lov å gi opp. Hang in there! du klarer det! klem fra meg Hei! Så fint at jeg kunne være til støtte for deg, det er jeg glad for. Du har rett, det er ikke lov å gi opp. Og ja, det kan være fryktelig vanskelig å forstå seg selv av og til. Lurer på hvorfor ting må være så fryktelig komplisert, men det er jo ikke så lett å svare på det. Gjør ikke noe at du ikke fikk svart meg før nå, det er ikke alltid så lett. Ikke alltid jeg orker eller har mulighet til å svare med en gang jeg heller. Noen ganger har en liksom mer enn nok med seg selv. Er fryktelig sliten nå, og har lyst å gi opp. Men skal prøve å klore meg fast en stund ennå. Hvem vet, kanskje blir det bedre om ikke så altfor lenge Ønsker at du også får det bedre snart. Vi får prøve å holde motet oppe begge to! Sender en klem, jeg. Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126914-n%C3%A5-skj%C3%B8nner-jeg-litt-mer/#findComment-771731 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.