Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har vært plaget med kløe rundt og ved utgangen av endetarmsåpningen i halvannet år nå og er lei... Det virker som om det renner en væske ut av åpningen som gjør at det klør. For meg så virker det som om væsken er skilt ut fra avføringen, for avføringen blir gjerne seig og nærmest umulig, til tider, å tørke vekk. Jeg har i perioder slanket meg men har ikke gått og sultet så jeg kan da ikke tro jeg har ødelagt noe? Har fått meg type nå og det er snakk om å leve sammen om ikke altfor lenge. Dette blir et problem da jeg ligger og klør meg i søvne, hvilket selvfølgelig ikke er særlig lekkert... Jeg håper virkelig du vet hva jeg kan gjøre for når jeg har klødd som verst blir det smertefulle rifter i tillegg... PS: Det virker som om det blir verre når jeg drikker

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/127021-kl%C3%B8e-i-baken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Det virker som du kan ha problemer med avføringen ja. Det minner veldig om når jeg har hatt kraftig diare. Da må eg ofte vaske meg skikkelig etterpå for at ikke rester skal klø og svi. Ville nok ha sjekket med legen om jeg var deg. Det kan jo ikke være særlig behagelig å ha det sånn.

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/127021-kl%C3%B8e-i-baken/#findComment-772557
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...