Gå til innhold

PowerPoint - lysbildefremvisning (pps-fil)

Anbefalte innlegg

Gjest PowerPoint

Mottar ofte PowerPint presentasjoner på mail som åpnes direkte i lysbildefremvisning. Noen ganger ønsker jeg å bruke disse og redigere dem, men får ikke lagra det som ppt-fil, og får ikke åpna det i normalvisning. Hvordan får jeg gjort det?

Når jeg trykker Esc så lukker hele fremvisninga seg, når ejg jobber i PP med egen presentasjon og trykker Esc kommer jeg i normalvisning...

????

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/127143-powerpoint-lysbildefremvisning-pps-fil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest PowerPoint

Lagre dem. Åpne PP først. Deretter åpne filen i PP.

Har gjort det! Får dem kun opp i full skjerm.. IKKE i normalvisning.. ??? Og i full skjerm, eller lysbildefremviser får jeg ikke redigert presentasjonen. jeg får sett alle bildene, men ikke redigert eller lagt til lysbilder.

Hvordan får ejg lagra dem som ppt-fil og ikke pps-fil som de kommer som på mail?

Tror ikke du skjønte spørsmålet helt... : )

Har gjort det! Får dem kun opp i full skjerm.. IKKE i normalvisning.. ??? Og i full skjerm, eller lysbildefremviser får jeg ikke redigert presentasjonen. jeg får sett alle bildene, men ikke redigert eller lagt til lysbilder.

Hvordan får ejg lagra dem som ppt-fil og ikke pps-fil som de kommer som på mail?

Tror ikke du skjønte spørsmålet helt... : )

Be avsender lagre i ppt-format?

Annonse

Lagre fila på harddisken din (eller annet egnet sted). Gå inn på Windows Utforsker (Windows Explorer i engelsk versjon).

Endre filnavnet der til ppt istedenfor pps. Ikke verre enn som så... :-)

jaa… var det ikke akkurat det jeg svarte? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...