Gjest PowerPoint Skrevet 20. november 2003 Skrevet 20. november 2003 Mottar ofte PowerPint presentasjoner på mail som åpnes direkte i lysbildefremvisning. Noen ganger ønsker jeg å bruke disse og redigere dem, men får ikke lagra det som ppt-fil, og får ikke åpna det i normalvisning. Hvordan får jeg gjort det? Når jeg trykker Esc så lukker hele fremvisninga seg, når ejg jobber i PP med egen presentasjon og trykker Esc kommer jeg i normalvisning... ???? 0 Siter
nhd Skrevet 20. november 2003 Skrevet 20. november 2003 Lagre dem. Åpne PP først. Deretter åpne filen i PP. 0 Siter
Gjest PowerPoint Skrevet 20. november 2003 Skrevet 20. november 2003 Lagre dem. Åpne PP først. Deretter åpne filen i PP. Har gjort det! Får dem kun opp i full skjerm.. IKKE i normalvisning.. ??? Og i full skjerm, eller lysbildefremviser får jeg ikke redigert presentasjonen. jeg får sett alle bildene, men ikke redigert eller lagt til lysbilder. Hvordan får ejg lagra dem som ppt-fil og ikke pps-fil som de kommer som på mail? Tror ikke du skjønte spørsmålet helt... : ) 0 Siter
citoyen Skrevet 20. november 2003 Skrevet 20. november 2003 Har gjort det! Får dem kun opp i full skjerm.. IKKE i normalvisning.. ??? Og i full skjerm, eller lysbildefremviser får jeg ikke redigert presentasjonen. jeg får sett alle bildene, men ikke redigert eller lagt til lysbilder. Hvordan får ejg lagra dem som ppt-fil og ikke pps-fil som de kommer som på mail? Tror ikke du skjønte spørsmålet helt... : ) Be avsender lagre i ppt-format? 0 Siter
Vincent Skrevet 20. november 2003 Skrevet 20. november 2003 Kan du ikke gjør på samme måte som jeg gjør: endre filendelsen manuelt til ppt. 0 Siter
Gemini Skrevet 20. november 2003 Skrevet 20. november 2003 Lagre fila på harddisken din (eller annet egnet sted). Gå inn på Windows Utforsker (Windows Explorer i engelsk versjon). Endre filnavnet der til ppt istedenfor pps. Ikke verre enn som så... :-) 0 Siter
Vincent Skrevet 20. november 2003 Skrevet 20. november 2003 Lagre fila på harddisken din (eller annet egnet sted). Gå inn på Windows Utforsker (Windows Explorer i engelsk versjon). Endre filnavnet der til ppt istedenfor pps. Ikke verre enn som så... :-) jaa… var det ikke akkurat det jeg svarte? 0 Siter
Gemini Skrevet 20. november 2003 Skrevet 20. november 2003 jaa… var det ikke akkurat det jeg svarte? Joda, jeg bare bytta til mindre skjeer. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.