Gå til innhold

hjelp meg på julebord

Anbefalte innlegg

Gjest blondy20
Skrevet

skal på julebord på geilo i desember..hvilke klær er annbefalt??

Videoannonse
Annonse
Gjest juleborddame
Skrevet

LLL :-)

det er vanlig å pynte seg litt eksta! fint skjørt med fin topp, eller en fin kjole! noe du føler deg fin i! sko, smykke og oppsatt hår er bra! ikke oversminket..

Skrevet

Hvis du skal på hotell, er alt lov, bortsett fra hverdagstøy på kvelden. Du finner alle avskygninger, ta på deg noe DU liker!

Gjest blondy20
Skrevet

Hvis du skal på hotell, er alt lov, bortsett fra hverdagstøy på kvelden. Du finner alle avskygninger, ta på deg noe DU liker!

okey. men er det slik alle sier om at på slike julebord skal man pynte seg ordentlig?

jeg har alldri likt å gå med skjørt eller kjole...holder det da med en fin lang bukse og en fin skjorte eller lignende?

ja det er på hotel tror jeg..

Skrevet

okey. men er det slik alle sier om at på slike julebord skal man pynte seg ordentlig?

jeg har alldri likt å gå med skjørt eller kjole...holder det da med en fin lang bukse og en fin skjorte eller lignende?

ja det er på hotel tror jeg..

Som sagt, på hotellet kommer antrekkene til å variere like mye som personene. Forslaget ditt kommer ikke til å skille seg ut, om ikke firmaet(?) har tradisjon for ha gallamiddag. Da må du ta på deg en jakke, som passer til buksen.

1/2t inn i middagen, er det ingen som ser hva andre har på seg uansett ;-)

Gjest blondy20
Skrevet

Som sagt, på hotellet kommer antrekkene til å variere like mye som personene. Forslaget ditt kommer ikke til å skille seg ut, om ikke firmaet(?) har tradisjon for ha gallamiddag. Da må du ta på deg en jakke, som passer til buksen.

1/2t inn i middagen, er det ingen som ser hva andre har på seg uansett ;-)

det er betryggende...

har kjøpt meg en svart langbukse..litt si er den og. tenkte eg skulle bruke den og en beige topp/skjorte uten skuldre og en svart jakke utenpå. samt litt høye sko slik at eg får lengden i beina..hehe

takk for innslaget ditt. satte stor pris på den=)

ha en flott jul og ett godt nyttår videre=)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...