Gå til innhold

har ikke et liv....

Anbefalte innlegg

hater å ha det sånn som dette!

jeg føler at alt og alle går i mot meg. minnene srtømmer på å jeg blir kvalm. dusjet igjen men det hjalp ikke..

det hjelper aldri selv om jeg dusjer til huden er så rød at den ikke klarer mer av det alt for varme vannet. følelsene er så sterke, klarer nesten ikke skille mellom hva som gjør meg igodt eller dårlig humør. hater disse kveldene. de mørke og triste der alt i meg higer etter å falle sammen å gi opp! skjønner ikke hvorfor jeg ikke bare kan ende alt en gang for alle?

nå har jeg jo ikke lyst til annet.. tenker kanskje på familien min, kjærsten min.. men jeg skulle tro han hadde det bedre uten meg. men hvem vet??

skulle så ønske noen kunne gjøre noe med alle de grusome marerttene mine, men de må vel kanskje også være der for alltid..

er det meningen at jeg skal fungere normalt på skolen? jeg får det rett og slett ikke til! klarer ikke tenke på noe annet en de to! jeg hater dem! jeg orker virkelig ikke mer av dette. det har holdt på alt for lenge og jeg får det faen ikke vekk uansett!

orker ikke mer jeg nå. det er grenser for hvor mye en 19 år gammel jente skal tåle. jeg kan aldri gjennomføre de store tingene jeg ville i livet mitt.. orker ikke mer..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/127306-har-ikke-et-liv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du vet det er mange krisetelefoner du kan ringe?

Klart du har et liv!Du har håp?!Ellers ville du ikke ropt etter hjelp.be om støtte av dei du veit du vil få støtte av. be om hjelp. Ved å kutte deg er det bare deg sjølv du skader. og du vil ha arr for alltid!!Det vil du ikke!!

Ring krisetelefon og snakk med dei. dei trur eg vil forstå. Ellers kan du skrive her korleis du har da. finn denn måten som passer best for deg.

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/127306-har-ikke-et-liv/#findComment-774299
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...