Gå til innhold

Webmaster...


Gjest vincent

Anbefalte innlegg

Har du mistetet din humoriske sans....? Er du dritredd for at du skal miste jobben din..? Fortsetter du å slette selv de mest uskyldige innlegg går det vel med DOL med med NetDoktor...

Forøvrig tar jeg hintet, din sopp. - og ja, jeg kaller webmaster en sopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fillern også, nå har jeg gått glipp av noe her. Hva foregår ?

Svar da Vincent ¿

naa... ikke mer enn at soppen har vært en smule overivrig i slettinga si - som vanlig.

Å komme med et sitat fra Radio Jalla og Dagbladet blir for sterk kost for den lille sensoren - med andre ord "Nytt fra Tøyengata" (NRK P1 - lørdager kl 1325)

Skal bli moro utpå nyåret når Radio Jalla kommer på NRK1. Kanskje soppen kan få jobb i Kringkastingsrådet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest webmaster

naa... ikke mer enn at soppen har vært en smule overivrig i slettinga si - som vanlig.

Å komme med et sitat fra Radio Jalla og Dagbladet blir for sterk kost for den lille sensoren - med andre ord "Nytt fra Tøyengata" (NRK P1 - lørdager kl 1325)

Skal bli moro utpå nyåret når Radio Jalla kommer på NRK1. Kanskje soppen kan få jobb i Kringkastingsrådet.

Selv om noe har vært publisert i andre medier før, så betyr ikke det at det er en form for "humor" som vi tillater på vår tjeneste. Og du, dette har _ingenting_ med min private humor å gjøre! Ei heller med meg som privatmenneske. På vår tjeneste har vi våre bestemmelser og det får du respektere. Humor som går ut på å drite ut folk fra et bestemt sted etc - det tillater vi ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om noe har vært publisert i andre medier før, så betyr ikke det at det er en form for "humor" som vi tillater på vår tjeneste. Og du, dette har _ingenting_ med min private humor å gjøre! Ei heller med meg som privatmenneske. På vår tjeneste har vi våre bestemmelser og det får du respektere. Humor som går ut på å drite ut folk fra et bestemt sted etc - det tillater vi ikke.

Jaha, så du kaller det "drite ut folk"?

Kan du gi meg ett eneste eksempel på at jeg i de siste 28 mnd. har postet ett eneste innlegg på DOL hvor jeg har gjort det du hevder?

Veit du hva? Du bør snarest slette ditt eget vås, da slike innlegg, med slike uttrykk, ikke er ønskelig å lese på denne tjenesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha, så du kaller det "drite ut folk"?

Kan du gi meg ett eneste eksempel på at jeg i de siste 28 mnd. har postet ett eneste innlegg på DOL hvor jeg har gjort det du hevder?

Veit du hva? Du bør snarest slette ditt eget vås, da slike innlegg, med slike uttrykk, ikke er ønskelig å lese på denne tjenesten.

Jøss så sinna du er da, vinc? Skulle tro noen hadde tråkka deg på tærne, jo. Jeg så det innlegget og jeg må si meg enig med webbisen, det der var det ikke mye humor i. Husk på at det ikke er alle som har samma humoren som deg, vet du. Lokal Oslohumor gjør seg ikke overalt.

Nei, legg det der bak deg, du vinc. Det er ikke noe vits i å bruke mer tid på å hisse seg opp for en sånn bagatell, er det vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...