Gå til innhold

Webmaster - Småprat


Gjest ikke nikk nå

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ikke nikk nå

Nei det kan vi ikke for det er så mye småpøbel der!!!!!

Legg deg du nå. Småpøbel er bedre enn deg uansett ettersom du ikke klarer ta hensyn til at andre kanskje ikke har det slik som deg. Kan du ikke forstå at noen kan ha behov for å snakke normalt med folk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke nikk nå

Nei herregud, med all respekt. Steng heller hele dol i disse høytidsdager !

Du kan jo heller lavære å logge deg inn der davel? Ikke noe problem for den som har familie rundt seg.

Ikke alle som har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legg deg du nå. Småpøbel er bedre enn deg uansett ettersom du ikke klarer ta hensyn til at andre kanskje ikke har det slik som deg. Kan du ikke forstå at noen kan ha behov for å snakke normalt med folk?

Ok, hvis det hadde vært psyk- småprat det hadde vært snakk om, var vel kanskje behovet der.

Isåfall beklager jeg. Men vanlig "åpent forum"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke nikk nå

Ok, hvis det hadde vært psyk- småprat det hadde vært snakk om, var vel kanskje behovet der.

Isåfall beklager jeg. Men vanlig "åpent forum"?

Jøss da, en trenger vel ikke være "psyk" for å ha behov for å prate med folk?? Jeg mener Åpen småprat ja, (mener ikke å fornærme folk som bruker psyksmåprat nå). En god latter på Åpen småprat kan være moro det også. Mye latter er bra for sjela det.

Jula er lang nok likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss da, en trenger vel ikke være "psyk" for å ha behov for å prate med folk?? Jeg mener Åpen småprat ja, (mener ikke å fornærme folk som bruker psyksmåprat nå). En god latter på Åpen småprat kan være moro det også. Mye latter er bra for sjela det.

Jula er lang nok likevel.

Jeg bruker ikke små- psyk, eller småprat, har vært innom noen få ganger på småprat, men det fenger meg ikke.

Men det er klart folkens, er dere så alene i julen også, forstår jeg godt. På en måte forsto jeg det egentlig veldig godt, men jeg trodde at alle her inne hadde noe annet og foreta seg i julen.

Jeg skal til min søster som er 21 år eldre enn meg og jeg spurte mannen hennes om han ikke kunne være nisse i år også, selv om mine barn er hos far denne julaften.

Han er bare såååå flink til å være nisse. Han ER "nissen" både for mine barn og meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke nikk nå

Vi kommer til å opprettholde samme åpningstider i julen som ellers, det blir så langt jeg vet ikke noen endringer der.

Sukk, javel, da så.

Takk for svaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...