Gå til innhold

Avskaff monarkiet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor ikke få en ende på elendigheten i samme slengen som kongen er sliten og drittlei(han ser sånn ut), storparten av folket er drittlei eller likegyldig, og nesten alle har fått nok!

På denne måten får kongebarna,Ari,MM, far og bror til MM og alle i deres familier leve i fred og fordragelighet, og vi får velge hvem vi selv ønsker som representasjonsperson for landet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skriver:

"storparten av folket er drittlei eller likegyldig, og nesten alle har fått nok!"

...og hva bygger du et slikt utsagn på...??

Gjest Harald V
Skrevet

Hva får deg til å si at storparten av folket er drittlei? Har det vært noen undersøkelse på dette?

Gjest kongens lakei
Skrevet

Du skriver:

"storparten av folket er drittlei eller likegyldig, og nesten alle har fått nok!"

...og hva bygger du et slikt utsagn på...??

Alt jeg har lest de siste årene og alle undersøkelser og statistikker viser det.Og vi hører da folkets misnøye rundt om!

Skrevet

Alt jeg har lest de siste årene og alle undersøkelser og statistikker viser det.Og vi hører da folkets misnøye rundt om!

og hvor eksakt finner du de statistikene?

Skrevet

mmm...just det :)

Dine argumenter er rett og slett tåpelige.

Gjest Atter en konge
Skrevet

Tull. Jeg synes kongefamilien gjør en god jobb, de er gode representanter for landet vårt, og er hyggelige mennesker som jeg har respekt for.

Gjest Til V.c.
Skrevet

og hvor eksakt finner du de statistikene?

Ikke gjør deg dum da, leser du ikke nyheter og aviser og blader,og...og... og...

Alle signaler går i den retningen at de fleste vil avskaffe hele mølet.Trenger du en folkeavstemning som bevis, så synes jeg du og alle andre tvilere skal få det.

Gjest men Ari da...
Skrevet

Tull. Jeg synes kongefamilien gjør en god jobb, de er gode representanter for landet vårt, og er hyggelige mennesker som jeg har respekt for.

Du kødder Ari, du er ingen konge, men en liten rusa diltegutt *LOL*

Skrevet

Ikke gjør deg dum da, leser du ikke nyheter og aviser og blader,og...og... og...

Alle signaler går i den retningen at de fleste vil avskaffe hele mølet.Trenger du en folkeavstemning som bevis, så synes jeg du og alle andre tvilere skal få det.

Hvorfor tror du det ville bli så mye bedre med en president? Det koster også penger, sikkert like mye som et kongehus.

Gjest Atter en konge
Skrevet

Du kødder Ari, du er ingen konge, men en liten rusa diltegutt *LOL*

Men jeg er en KONGE når det gjelder å ordlegge meg, og på å sjekke damer...

Skrevet

Dine argumenter er rett og slett tåpelige.

Du vil hisse opp gemyttene, sant? Jeg vet du innerst inne er enig med meg Vinc, så prøv deg ikke!

Men nå må jeg stikke, så andre får fortsette(eller ikke fortsette) diskusjonen.

Skrevet

Du viser så flott til statistikker. Jeg spør igjen: Hvor finnes disse?

I fall det ikke er statistikker, men meningsmålinger: Hvilke er dette? Hvor mange har svart? Hva var spørsmålet? Når ble målingen foretatt?

Såvidt meg bekjent er omlag 10 prosent av befolkningen for en republikk i Norge.

Gjest veldig enig
Skrevet

De kongelige er blitt folkelige, og vil helst være i fred. De vil leve som vanlige familier. La deg gjøre det.

Greit at president også koster penger, men en president er i det minste VALGT, og kan byttes ut hvis man er misfornøyd.

Konger er jo en levning fra fortiden, som jeg absolutt syns vi skulle kvitte oss med.

Gjest jassådu
Skrevet

Men jeg er en KONGE når det gjelder å ordlegge meg, og på å sjekke damer...

Hehehe, ja kansje det.Varpet Anne Katt sier jo sitt om den saken.How vås it?(norskengelsk)

Gjest Atter en konge
Skrevet

Hehehe, ja kansje det.Varpet Anne Katt sier jo sitt om den saken.How vås it?(norskengelsk)

Hun har det nok mest i kjeften, ja. Men hun er en DRONNING i fylla.

Gjest desinformert?
Skrevet

Hvorfor tror du det ville bli så mye bedre med en president? Det koster også penger, sikkert like mye som et kongehus.

Klart det koster penger, men det var vel ikke det som var saken her?

Skrevet

Du vil hisse opp gemyttene, sant? Jeg vet du innerst inne er enig med meg Vinc, så prøv deg ikke!

Men nå må jeg stikke, så andre får fortsette(eller ikke fortsette) diskusjonen.

Du vet ikke om jeg er for eller i mot et kongedømme.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...