Gå til innhold

Det blir etterforskning :)

Anbefalte innlegg

Lenge siden jeg har vært her nå. Har vært så mye som har skjedd. Har ikke fått samlet meg om å skrive noe. Kjære Maar, takk for oppmuntringshilsenen. Nå vet jeg at det blir etterforskning, har vært å snakket med hun som skal etterforske saken. Hun var veldig grei, og hun sa flere ganger at hun trodde på meg. Det gjorde så godt. Og han har vært inne til avhør. Jeg koser meg ved tanken, jeg tror han ble dritredd. Han var nede hos faren min og fortalte at han var uskyldig og ville få ham til å si til meg at jeg måtte trekke anmeldelsen. Men selvfølgelig ville ikke faren min det. Håper han har mareritt om fengselet hver natt :) Endelig kan han være redd! Han sa han ville engasjere Staff, og da tenkte jeg at han passet jo inn i selskapet som Staff pleier å forsvare. Satanister og mordere... Han er så utrolig dum! Håper han blir dømt, selv om jeg vet at sjansene er små. For en liten stund kan jeg legge meg selv litt til side og kose meg med at akkurat nå er han helt sikkert mye reddere enn meg! Klem til alle som vil ha

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128138-det-blir-etterforskning/
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...