pingla Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 er en stund siden jeg har vært innom her nå.. har fulgt litt med uten å maktet å gjøre så mye mer.. leser men ikke orket skrive noe.. er inne i en turbulent periode nå.. sliter med å holde hodet over vannet.. hodet surrer mer enn på lenge.. ting går over stokk å stein for tiden.. henger ikke med i svingene som jeg bruker.. takler ikke det å måtte trenge støtte å hjelp.. d å ikke klare alt selv.. får totalt fnatt.. føler meg så uduglig og til bry når d er sånn.. fortjener jo ikke støtten, i d hele tatt..! så skyver de rundt vekk.. vil ikke være til bry.. vil hjelpe.. har mye mareritt fortiden, minner som dukker opp.. masse tanker som kommer frem igjen.. ting jeg ikke orker.. vet d har sammenheng med at jeg har begynt å arb me ovg. men er så vansklig å takle når man sitter hjemme alene og skal håndtere d selv.. prøver så godt jeg kan, men vet at d for tiden ikke er godt nok.. slik at jeg blir en belastning for endel rundt meg.. føler meg veldig splittet.. for trenger å bli sett, men vil ikke at noen skal se.. trenger at noen bryr seg, men takler d ikke.. fortjener d ikke.. *sliten å frustrert* trengte bare å prøve å få ne noen ord.. ikke mye sammenheng.. og ikke d jeg ville skrive.. men ble jo sånn.. *sender masse klemmer til alle som vil og som trenger d..* klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128181-sliten/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anniken79 Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Hei! Ville bare sende en styrkeklem til deg. Du klarer det. Og alle trenger vi hjelp og støtte av og til. Du er unik, og du fortjener det like mye som alle oss andre. Jeg vet det er lett å si, og så mye vanskeligere å føle det. Kjenner det så godt igjen. Men prøv likevel. Ikke gi deg. OK? Klem fra en som også er sliten 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128181-sliten/#findComment-780808 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ritva Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Når man er inne i en turbulent periode..så skal man tenke på seg selv...og seg selv "only"...bruke kreftene på segselv...det betyr ikke at du er egoistisk! Når du ikke takler å måtte trenge hjelp og støtte fra andre som tenker på ditt ved og vel...som bryr seg om deg...men du føler at du er det til bry...ja, da rømmer du nok littegrann:)...-Og du rømmer ved å ville være der for andre og hjelpe til..i steden for å være der for degselv og det du må gjøre for deg selv. Dette vet vi jo alle er en redsel for å møte/kjenne på våre egne følelser...så jeg kan i hvertfall trøste deg litt med at du er normal:-) Jeg tror nok også at det du tenker/føler som "jeg er en belastning for andre" ikke er helt riktig....dette er kun følelser og tanker du har i degselv..og dermed overfører du til andres følelser og tanker... fordi du ikke deler med de du er trygge på...og er i din egen kaotiske verden...slutt med det:) Å bli sett er egentlig veldig godt...men da må du nok være ærlig..du kan ikke gi signaler utad at "jeg har det kjekt"...mens det bare er virr-varr inne i deg..Du må nok tørre å være deg...tørre å være sårbar...også må du tillate at noen også kan være der for deg..uten at du tror og føler at du er en belastning...vet at det er vanskelig....men du må i hvertfall prøve! Å når det gjelder..å fortjene...så vet du helt innerst at det er feil...for hvorfor skal alle andre, unntatt deg, fortjene...? Klems fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128181-sliten/#findComment-781121 Del på andre sider Flere delingsvalg…
gnaffel-laffel Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 vennen min!!! Lenge siden!! Ville bare gi deg en mosekos! Tenker på deg! Love 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128181-sliten/#findComment-781150 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pingla Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 Hei! Ville bare sende en styrkeklem til deg. Du klarer det. Og alle trenger vi hjelp og støtte av og til. Du er unik, og du fortjener det like mye som alle oss andre. Jeg vet det er lett å si, og så mye vanskeligere å føle det. Kjenner det så godt igjen. Men prøv likevel. Ikke gi deg. OK? Klem fra en som også er sliten tusen takk for klemmen.. det varmet veldig gir ikke opp, selv om jeg til tider har veldig lyst.. er altfor sta til det.. og har funnet at jeg bør bruke staheten på en mer fornufti måte enn før *sender mange styrkeklemmer i retur* håper dagene dine blir litt lysere fremover.. klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128181-sliten/#findComment-781268 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pingla Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 vennen min!!! Lenge siden!! Ville bare gi deg en mosekos! Tenker på deg! Love hei vennen.. så godt å høre fra deg.. håper ting går bra me deg! *klemze masse* take care 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128181-sliten/#findComment-781328 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesintemeg Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Kjære lillle pingla, som absolutt ikke er noen pingle! Skjønner at du er sliten, at du vil klare alt selv. Men noen ganger er det slik at vi ikke KAN klare alt selv. Og da må vi prøve å ta imot hjelp. Vet du, jeg jobbet fælt en stund selv, ville ikke ha hjelp, skulle klare alt selv, og røk rett i veggen. Da MÅTTE jeg ha hjelp. Og jeg følte at det var grusomt i starten,for jeg var jo så sterk....trodde jeg. Men det var først da jeg tok IMOT hjelp at jeg ble sterk. En KAN ikke klare alt selv. Det er bare fysisk umulig. Derfor vil jeg sende deg en GOD varm klem, som en start..:-) En dag vil du se at du ER sterk, når du tør/vil ta imot hjelp. Stå på, vis hva du kan. Vis at du ikke er en pingle, for det vet jeg at du ikke er. Klem, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128181-sliten/#findComment-781389 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesintemeg Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Når man er inne i en turbulent periode..så skal man tenke på seg selv...og seg selv "only"...bruke kreftene på segselv...det betyr ikke at du er egoistisk! Når du ikke takler å måtte trenge hjelp og støtte fra andre som tenker på ditt ved og vel...som bryr seg om deg...men du føler at du er det til bry...ja, da rømmer du nok littegrann:)...-Og du rømmer ved å ville være der for andre og hjelpe til..i steden for å være der for degselv og det du må gjøre for deg selv. Dette vet vi jo alle er en redsel for å møte/kjenne på våre egne følelser...så jeg kan i hvertfall trøste deg litt med at du er normal:-) Jeg tror nok også at det du tenker/føler som "jeg er en belastning for andre" ikke er helt riktig....dette er kun følelser og tanker du har i degselv..og dermed overfører du til andres følelser og tanker... fordi du ikke deler med de du er trygge på...og er i din egen kaotiske verden...slutt med det:) Å bli sett er egentlig veldig godt...men da må du nok være ærlig..du kan ikke gi signaler utad at "jeg har det kjekt"...mens det bare er virr-varr inne i deg..Du må nok tørre å være deg...tørre å være sårbar...også må du tillate at noen også kan være der for deg..uten at du tror og føler at du er en belastning...vet at det er vanskelig....men du må i hvertfall prøve! Å når det gjelder..å fortjene...så vet du helt innerst at det er feil...for hvorfor skal alle andre, unntatt deg, fortjene...? Klems fra Jajamen, er enig med Ritva også......fælt som jeg hopper da.......:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128181-sliten/#findComment-781390 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pingla Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Når man er inne i en turbulent periode..så skal man tenke på seg selv...og seg selv "only"...bruke kreftene på segselv...det betyr ikke at du er egoistisk! Når du ikke takler å måtte trenge hjelp og støtte fra andre som tenker på ditt ved og vel...som bryr seg om deg...men du føler at du er det til bry...ja, da rømmer du nok littegrann:)...-Og du rømmer ved å ville være der for andre og hjelpe til..i steden for å være der for degselv og det du må gjøre for deg selv. Dette vet vi jo alle er en redsel for å møte/kjenne på våre egne følelser...så jeg kan i hvertfall trøste deg litt med at du er normal:-) Jeg tror nok også at det du tenker/føler som "jeg er en belastning for andre" ikke er helt riktig....dette er kun følelser og tanker du har i degselv..og dermed overfører du til andres følelser og tanker... fordi du ikke deler med de du er trygge på...og er i din egen kaotiske verden...slutt med det:) Å bli sett er egentlig veldig godt...men da må du nok være ærlig..du kan ikke gi signaler utad at "jeg har det kjekt"...mens det bare er virr-varr inne i deg..Du må nok tørre å være deg...tørre å være sårbar...også må du tillate at noen også kan være der for deg..uten at du tror og føler at du er en belastning...vet at det er vanskelig....men du må i hvertfall prøve! Å når det gjelder..å fortjene...så vet du helt innerst at det er feil...for hvorfor skal alle andre, unntatt deg, fortjene...? Klems fra d å skulle tenke på seg selv.. hmz.. er fryktlig vansklig d.. når man ikke ser på seg selv som noe verdifult.. du har vel litt rett.. er vel på en måte å rømme jeg gjør.. enklere å skulle hjelpe andre enn seg selv liksom.. hjelpeer man andre får man tankene litt vekk på en måte.. Egne følelser er noe farlige krapyl.. men prøver av og til å kjenne på.. kjenner etter til tider.. men farlig.. men denne jenta ekke mye normal nei klarer ikke være meg selv.. redd for å bli avvist.. redd for at alle blir borte da.. men d er ting jeg får hjelp av smi til å jobbe med.. å tørre å tro at noen blir selv om jeg åpner meg.. men ting tar desverre tid.. :/ men gir ikk eopp ennå.. selvom man til tider har veldig lyst.. -bruke staheten til noe fornufti liksom.. klem fra pingla 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128181-sliten/#findComment-781612 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pingla Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Kjære lillle pingla, som absolutt ikke er noen pingle! Skjønner at du er sliten, at du vil klare alt selv. Men noen ganger er det slik at vi ikke KAN klare alt selv. Og da må vi prøve å ta imot hjelp. Vet du, jeg jobbet fælt en stund selv, ville ikke ha hjelp, skulle klare alt selv, og røk rett i veggen. Da MÅTTE jeg ha hjelp. Og jeg følte at det var grusomt i starten,for jeg var jo så sterk....trodde jeg. Men det var først da jeg tok IMOT hjelp at jeg ble sterk. En KAN ikke klare alt selv. Det er bare fysisk umulig. Derfor vil jeg sende deg en GOD varm klem, som en start..:-) En dag vil du se at du ER sterk, når du tør/vil ta imot hjelp. Stå på, vis hva du kan. Vis at du ikke er en pingle, for det vet jeg at du ikke er. Klem, er veldig vansklig d å ikke skulle klare alt selv.. d å innse at man trenger hjelp og støtte er veldig vansklig.. men har vel innsett d sånn litt.. men veldig vansklig å innrømme.. men trenger vel tid for å bli trygg nok.. urk.. men takk for gode ord.. *sender mange goe klemmer i retur* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128181-sliten/#findComment-781621 Del på andre sider Flere delingsvalg…
classie Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Hei Pingla, vil bare si at jeg kjenner meg igjen idet du skrev.. jeg har bare ikke energi selv til å sette ord på det for tiden...synes også svaret til Ritva var veldig godt og lese... Jeg tror det er visse mennesker ( meg inkludert ) som er redd for å bli for egoistiske, men jeg tror at hvis man i utgangspunktet tenker slik på det så er det nok liten sansynelighet for at man blir egoistisk på en negativ måte. Noen av oss bruker mye energi på å hjelpe andre, når skal vi (meg innkludert)begynne å hjelpe oss selv? Jeg takker gjerne for en klem og gir en god og varm klem tilbake. Ta din tid til å bli frisk igjen, det skal jeg gjøre ved å bare tenkte på meg selv en stund og gjøre ting jeg synes er hyggelig... Og en annen ting som jeg har lært for lenge siden, men som jeg glemmer alt for ofte.. er å si nei og ikke ja når jeg mener nei.... Håper du får en fin vinter imøte, ta vare på deg selv.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128181-sliten/#findComment-781946 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singularity Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 *klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128181-sliten/#findComment-785799 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.