Gå til innhold

Jeg vil ha denne bikinien!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skulle ønske soleil var her. Hun fixer alt!

:-)

Jeg vil ha den bikinien på meg på Koh Pha Ngan....

At du sa du skulle til? *høh*

Nå midt på vinteren mens vi andre blir bleikere og bleikere og det blir kaldere og kaldere? Synes du det er greit liksom? hæ? *mumle*

Annonse

H&M fra i sommmer. Du får nok ikke tak i den nå.

H&M! Jeg bor jo i H&M butikker, husker ikke jeg har sett den! Kanskje det var slik at jeg ikke hadde sett den på en (pen) kropp før.

Hm. Tror du ikke jeg får tak i den nå altså?

Kanskje H&M vil produsere bare ÈN til for meg? Jeg kan jo ringe H&M-sjefen...?

H&M! Jeg bor jo i H&M butikker, husker ikke jeg har sett den! Kanskje det var slik at jeg ikke hadde sett den på en (pen) kropp før.

Kanskje du får den i HM katalogen, eller HM Rowells, sånn tilbuds-butikk i tilknytning HM? Det er år og dag siden jeg var på Strømmen Storsenter, i alle fall HM der, men der var det i alle fall en HM Rowells-avdeling. Er jo en mulighet, om det ikke er for langt unna? Eller forsøke en telefon?

Jeg vet ikke, men tror du finner oversikt over butikker på noe sånt som www.strommenstorsenter.no (evt. et punktum før storsenter, gidder ikke sjekke for deg ;-))

Den bikinien kjøpte jeg glad og fornøyd på H&M i juli denne sommeren!

Var fortsatt glad og fornøyd, helt til jeg så at med meg var det 5 stykker!!!!! Som hadde akkurat den samme bikinien på seg! Og det var på en liten strand, med kun plass til ca-40 stk. Så det var dritflaut!!! Har ikke gått med den bikinien siden!:-)

Var fortsatt glad og fornøyd, helt til jeg så at med meg var det 5 stykker!!!!! Som hadde akkurat den samme bikinien på seg! Og det var på en liten strand, med kun plass til ca-40 stk. Så det var dritflaut!!! Har ikke gått med den bikinien siden!:-)

*knegg*

Det der er ikke kult, nei :-)

Du vet at du har vært på en masseproduserende, landsdekkende butikk-kjede når du møter fem andre i samme bikini,ja! :-)

Sssss...tenkte sånn i februar engang? Ok?

(tigertroll! lenge siden!)

Jupp, long time no see:-))

Jeg leser til en eksamen som jeg var idiot nok til å melde meg på og som koster meg så mye at jeg er jo nødt til å lese og bestå. Derfor er jeg egentlig ikke her..*borte*

Thailand altså? Eller er det Vietnam? Heldig du!:-)

Annonse

Jeg jobber på H&M :) og kan nok garantere deg at det ikke finnes bikinier å oppdrive nå. Om det finnes rester som ikke ble solgt på salget er de pakket vekk til neste sommer.

Den bikinien du vil ha, var en av de mest populære denne sesongen og er nok ikke en gang pakket vekk, men revet vekk.

Jeg jobber på H&M :) og kan nok garantere deg at det ikke finnes bikinier å oppdrive nå. Om det finnes rester som ikke ble solgt på salget er de pakket vekk til neste sommer.

Den bikinien du vil ha, var en av de mest populære denne sesongen og er nok ikke en gang pakket vekk, men revet vekk.

Egentlig tenkte jeg at dette var en litt eksklusiv bikini, jeg da, som ingen andre hadde.

Det høres jo ikke slik ut, nei. Plutselig ble den ikke så attraktiv lenger! Selv om jeg er veldig glad i H&M-designen.

Får se om den dukker opp igjen til våren da.

Hm - det er akkurat det som er så irriterende med å kjøpe klær fra store kjeder!

Men neste sommer kan du kanskje bruke den?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...