Gå til innhold

Mangel på angrepille

Anbefalte innlegg

Gjest Villrede i dag

Nå trenger jeg virkelig angrepille, men får ikke tak i det nå selvfølgelig, men jeg har et brett med yasmin p-piller her.

Jeg har hørt at hvis jeg tar 4 p-piller så tillsvarer det en angrepille. Stemmer det? Skal jeg ta dette flere ganger eller er det bare en engangsdose?

Jeg trenger ikke belæring nå om ubeskyttet sex.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128260-mangel-p%C3%A5-angrepille/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Villrede i dag

Ring legevakt og/eller vaktapotek og hør om de har angrepille.

Trionetta, Trinordiol, Microgynon og Follimin (evt Eugynon) kan brukes, men tror ikke man kan bruke Yasmin.

Jeg for langt unna legevakta. 4 timer reise en vei pluss båt. Så det er egentlig uaktuellt...

Jeg pressa i meg såfall 4 yasmin i natt, så jeg får no håpe det hjelper litt. Sikkert bedre enn ingenting

Jeg for langt unna legevakta. 4 timer reise en vei pluss båt. Så det er egentlig uaktuellt...

Jeg pressa i meg såfall 4 yasmin i natt, så jeg får no håpe det hjelper litt. Sikkert bedre enn ingenting

alternativt at du finner en venninne som bruker en av de jeg skrev, da ligger doseringen på dol.

Annonse

Gjest Villrede i dag

Trionetta, Trinordiol, follimin, loette kan også brukes.

Dosenivå skal ligge på det samme som angrepillen - Levonorgestrel 750 µg. Får bare regne deg frem dersom du kjenner noen som bruker disse - som inneholder samme hormon som angrepillen.

Jeg kjenner ingen jenter på denne øde plassen, bare gutter.

Jeg får heller bare håpe på at yasmin har noen av de rette hormonene også får jeg gå å bekymmre meg i hele desember. Gutten fikk ikke utløsning i meg, men det er jo en sjanse for å bli gravid likevel. Også er det selvfølgelig midt i eggløsningen....jeg skal såfall aldri drikke meg så full igjen i nærheten av det motsatte kjønn. Mister helt dømmekraften...

Jeg kjenner ingen jenter på denne øde plassen, bare gutter.

Jeg får heller bare håpe på at yasmin har noen av de rette hormonene også får jeg gå å bekymmre meg i hele desember. Gutten fikk ikke utløsning i meg, men det er jo en sjanse for å bli gravid likevel. Også er det selvfølgelig midt i eggløsningen....jeg skal såfall aldri drikke meg så full igjen i nærheten av det motsatte kjønn. Mister helt dømmekraften...

Hei,

Du kan vel dra til legevakten/apotek på mandag morgen? Det er også mulig at de har en dagligvarehandel med apotekutsalg der du er.

Med vennlig hilsen

Gjest Villrede i dag

Hei,

Du kan vel dra til legevakten/apotek på mandag morgen? Det er også mulig at de har en dagligvarehandel med apotekutsalg der du er.

Med vennlig hilsen

Ja... jeg kan prøve et apotek i morgen. Skal hjem da. Får bare håpe det ikke er for seint da

Annonse

Gjest Jernkvinnen

Du kan trøste deg med at dette sannsynligvis kommer til å gå helt fint. Siden han ikke fikk utløsning inni deg, er jo ikke sjansen for graviditet særlig stor, selv om den selvsagt er tilstede.

Drikk litt mindre neste gang, slik at du har bedre kontroll over dømmekraften din.

Vi har alle gjort dumme ting.

Hva med å bruke vettet FØR man har ubeskytta sex??

Du vet vel INGENTING om hun har hatt ubeskyttet sex!

For alt det du vet kan kondomen ha sprukket, eller annen prevensjon som "gikk galt".

En annen mulighet er at samleiet ikke var frivillig.

Tenk deg om FØR du skriver innlegg.

Gjest Gi deg a, mann...

Du vet vel INGENTING om hun har hatt ubeskyttet sex!

For alt det du vet kan kondomen ha sprukket, eller annen prevensjon som "gikk galt".

En annen mulighet er at samleiet ikke var frivillig.

Tenk deg om FØR du skriver innlegg.

Jada, det var heeeelt sikkert voldtekt. Må være fint for deg, Sør, å leve i en liten boble der du tror at alle er like skinnhellige som deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...