Gå til innhold

Har ikke tid til å sitte her!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjett om - Nurket blir med! Lillesøster elsker den forøvrig også! :o)

Så hyggelig at boka faller i smak, da!

Det er ikke bare, bare å ta over leilighet med alt det medfører i desember.

(Jeg har jo registrert din glede over jula og alt den fører med seg av forberedelser i adventstida. Du får prøve å tone ned det bittelitt i år da - slik at du ikke stuper på hodet inn i den tjuefjerde, mener jeg.)

Så hyggelig at boka faller i smak, da!

Det er ikke bare, bare å ta over leilighet med alt det medfører i desember.

(Jeg har jo registrert din glede over jula og alt den fører med seg av forberedelser i adventstida. Du får prøve å tone ned det bittelitt i år da - slik at du ikke stuper på hodet inn i den tjuefjerde, mener jeg.)

*Rødmer* Guuuud, har folk til og med lagt så godt merke til det? :o) Jeg lover å ta det piano i år - jeg slipper i alle fall rundvask for leiligheten er ren og pen den!

Annonse

Jeg overtok min i går. Så jeg tror jeg vet hvordan du har det :o)

Oj. Var det overtagelse SÅ fort?

Trenger du å gjøre noe særlig før du flytter inn, eller blir det fullt flyttekjør og jul i ny stue?

(Jeg sitter forresten her på jobben litt lenger nede på Grünerløkka, og er litt nysgjerrig på hvor dette er...)

:o)

Oj. Var det overtagelse SÅ fort?

Trenger du å gjøre noe særlig før du flytter inn, eller blir det fullt flyttekjør og jul i ny stue?

(Jeg sitter forresten her på jobben litt lenger nede på Grünerløkka, og er litt nysgjerrig på hvor dette er...)

:o)

Jeg behøver ikke gjøre noen ting. Heldigvis. Hele leiligheten er nymalt og hvit og det som skal må gjøres om er kjøkken og bad. Men det tar tid.

Skal se vi er naboer fra jobben din, jeg tilhører også langt nede. Og jeg flytter fra gammelt til nytt :o) og bare rundt hjørnet.

Og nå sitter jeg å venter på bud, det er budrunde i dag.

Jeg overtok min i går. Så jeg tror jeg vet hvordan du har det :o)

Så du fikk den til slutt!? Herlig!

Jeg må være her i gammelhuset i kveld ettersom eksen jobber og jeg ikke gidder ha barnevakt hver kveld, har fått pakket en del da. Sydd opp og strøket julegardiner til kjøkkenet mitt og gleder meg villt til å henge dem opp i morgen tidlig! :o)

Men fy flate som penga flyr...

Jeg må være her i gammelhuset i kveld ettersom eksen jobber og jeg ikke gidder ha barnevakt hver kveld, har fått pakket en del da. Sydd opp og strøket julegardiner til kjøkkenet mitt og gleder meg villt til å henge dem opp i morgen tidlig! :o)

Ja, heldigvis ble den min :o)

Men siden heisen har stått her i 14 dager, har jeg ikke vært ute av døra så foreløpig har jeg ikke brukt noe penger.

Gruer meg litt til å flytte jeg, rart at det er siste natten i denne leiligheten. Jeg har bodd her i 14 år og hadde vel egentlig tenkt å bli boende.

Ingenting er pakket og alt er normalt her og i morgen er alt i den andre leiligheten.

Jeg tror ikke helt det har gått opp for meg enda. Det gikk litt for fort for meg dette her.

Det hadde vært kjekt med pengetre utenfor vinduet. Kjøpte en kjole i dag. Egentlig var den altfor dyr, men jeg bestemte meg impulsivt. Den er meget anvendelig, så jeg trøster meg med at jeg kommer til å bruke den mye.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...