jinninn Skrevet 1. desember 2003 Skrevet 1. desember 2003 Er det noen som erfaring med DVD spilleren de her på REMA 1000. Husker ikke merket.Koster 699,- Eller noen andre billige å anbefale. 0 Siter
Vincent Skrevet 1. desember 2003 Skrevet 1. desember 2003 Sist jeg så den på Rimi kostet den 599 og er helt ok. Ikke topp lydkvalitet som cd-spiller, men det er ingen i denne prisklassen. Jeg kjenner et par-tre som har "Rimi-spillern" og de fungerer upåklagelig. Etter min mening, et godt kjøp. 0 Siter
jinninn Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Skrevet 1. desember 2003 Sist jeg så den på Rimi kostet den 599 og er helt ok. Ikke topp lydkvalitet som cd-spiller, men det er ingen i denne prisklassen. Jeg kjenner et par-tre som har "Rimi-spillern" og de fungerer upåklagelig. Etter min mening, et godt kjøp. Er det samme spilleren de har der? Og 200 kr billigere.... Har kjøpt ledninger for å koble dvd spilleren fra pc til tv,men så funka det ikke slik at jeg kan bruke pc`n sammtidig som vi kan bruke dvd spilleren på tv`n. Og da får jeg prøve å levere inn igjen ledningene (440.- kr) så da er jeg langt på veg til en DVD spiller. Takk for svar 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 1. desember 2003 Skrevet 1. desember 2003 Den fungerer greit som DVD-spiller om du ikke er kresen og vet hva du skal se etter. Har sett i tester at disse billigspillerne ikke skårer noe særlig på lyd. 0 Siter
UHU Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 Det er slikt som funker hos oss. Vi har en tv med laber lydkvalitet på, altså trenger jeg ikke legge tusenlapper i en dvd-spiller som har bra lyd. Bor dessuten veldig lytt og kan ikke spille høyt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.