Gå til innhold

Dvd spiller .Er denne bra

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som erfaring med DVD spilleren de her på REMA 1000. Husker ikke merket.Koster 699,-

Eller noen andre billige å anbefale.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist jeg så den på Rimi kostet den 599 og er helt ok. Ikke topp lydkvalitet som cd-spiller, men det er ingen i denne prisklassen. Jeg kjenner et par-tre som har "Rimi-spillern" og de fungerer upåklagelig. Etter min mening, et godt kjøp.

Skrevet

Sist jeg så den på Rimi kostet den 599 og er helt ok. Ikke topp lydkvalitet som cd-spiller, men det er ingen i denne prisklassen. Jeg kjenner et par-tre som har "Rimi-spillern" og de fungerer upåklagelig. Etter min mening, et godt kjøp.

Er det samme spilleren de har der?

Og 200 kr billigere....

Har kjøpt ledninger for å koble dvd spilleren fra pc til tv,men så funka det ikke slik at jeg kan bruke pc`n sammtidig som vi kan bruke dvd spilleren på tv`n. Og da får jeg prøve å levere inn igjen ledningene (440.- kr) så da er jeg langt på veg til en DVD spiller.

Takk for svar

Skrevet

Den fungerer greit som DVD-spiller om du ikke er kresen og vet hva du skal se etter. Har sett i tester at disse billigspillerne ikke skårer noe særlig på lyd.

Skrevet

Det er slikt som funker hos oss. Vi har en tv med laber lydkvalitet på, altså trenger jeg ikke legge tusenlapper i en dvd-spiller som har bra lyd. Bor dessuten veldig lytt og kan ikke spille høyt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...