Gå til innhold

redd, jeg ikke slipper unna.

Anbefalte innlegg

Gjest forfulgt..

Vet ikke helt hvordan jeg skal fortelle dette. Men, det plager meg sånn at jeg har nødd å få svar på det, på et eller annet vis..

For fire år siden ble jeg kjent med en mann jeg trudde var kjekk og grei. Han ville leve et liv med meg, trudde jeg. Inntil onkel også viste interesse for meg, som jeg bemerket lenge før dette hente. En kveld kom de på besøk, hvor onkelen hans kom rett bak. De låste ytterdøren og overfalt meg. Han holdt meg fast mens onkelen kledde buksene av seg. Heldigvis var jeg fysisk sterk, slik at jeg kjempet inntil noen i nærheten hørte rabalderet og berget meg i siste liten. I en senere tidtspunkt kom han plutselig inn døren hos meg. Den dagen tok han kvælertak på meg i baden. Han ville imotsetning til meg, absolutt ha meg. Det gjorde vondt og jeg strittet imot. Denne gang ble jeg gravid og meget syk. Først to måneder etter tok jeg abort. Han ringte meg, ville at jeg sku beholde barnet og ba om unskyldning. begrunnet hendelsen med at var for beruse. Jeg var frustrert og truet med å ta livet av han også, hvis han så mye som viste seg hos meg mere.

I etter tid har jeg tenkt mye på det, oftere og oftere. Angrer på at jeg ikke anmelte han for voldtekt, men er også glad for at ingen av mine nærmeste vet om hendelsen. Er bare så redd, hva om det vil høres en vakker dag, og i hvilken versjon? Vil jeg kunne leve med det, vil jeg la han leve med det.. Tåler jeg et slikt rykte, hva kan jeg gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128381-redd-jeg-ikke-slipper-unna/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillesintemeg

Hvorfor ikke gå til politiet nå? Selv om det er en stund siden, så har vel ikke tiden gått ut. Og hvorfor er du redd for hva folk skal si? Gå ut med det først, slik at du kan bestemme hva slags versjon som skal ut.

Gå til politiet. Anmeld saken. Du klarer sikkert å finne erklæring fra lege/sykehus om da du tok abort, for da kan du slenge det i bordet.

Det vil sikkert bli en "han sa, hun sa " situasjon, men det takler du.

Stå på, jenta mi.

Klem

Emmi1365380374

Mitt eneste råd når såpass mye tid er gått,er å søke hjelp hos en psykolog..Jeg går gjennom dette "å anmelde" akkurrat nå..Politiet er veldig greie ,ikke noe i veien med de,men hva oppnår man ved anmelde?Du må grave i det som du vil helst glemme?Gå gjennom alt igjen?Etter at så mye tid er gått er det umulig å bevise noe ..Men som politiet sier at dersom saken blir henlagt,betyr det ikke at det ikke har skjedd..

Varmeste hilsner fra--

• 1 måned senere...
Gjest forfulgt..

Mitt eneste råd når såpass mye tid er gått,er å søke hjelp hos en psykolog..Jeg går gjennom dette "å anmelde" akkurrat nå..Politiet er veldig greie ,ikke noe i veien med de,men hva oppnår man ved anmelde?Du må grave i det som du vil helst glemme?Gå gjennom alt igjen?Etter at så mye tid er gått er det umulig å bevise noe ..Men som politiet sier at dersom saken blir henlagt,betyr det ikke at det ikke har skjedd..

Varmeste hilsner fra--

har ikke orket å kikke innom her i jula.. men, har fått prate ut om dette med kjæresten min.

Takk så mye for bryet!

Gjest forfulgt..

Hvorfor ikke gå til politiet nå? Selv om det er en stund siden, så har vel ikke tiden gått ut. Og hvorfor er du redd for hva folk skal si? Gå ut med det først, slik at du kan bestemme hva slags versjon som skal ut.

Gå til politiet. Anmeld saken. Du klarer sikkert å finne erklæring fra lege/sykehus om da du tok abort, for da kan du slenge det i bordet.

Stå på, jenta mi.

Klem

Takker så mye for bryet!

Gjest forfulgt..

Stå på, jenta mi.

Klem

Blir rykter, sladder og masse vonde følelser.Jeg kan ikke gå ut med dette, det vil ødelegge det fine jeg har nu.. :/

takker akk!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...