Gå til innhold

orker snart ikke mer

Anbefalte innlegg

Nå orker jeg snart ikke mer. Jeg har støttet på han som voldtok meg flere ganger. Nå er jeg livredd for å bevege meg utendørs. Når jeg skal på skolen, så passer jeg alltid på å sitte nære utgangen når jeg tar buss. Det hemmer meg i mye. JEG VIL HA LIVET MITT TILBAKE!!! Jeg føler at ingen bryr seg om at jeg har problemer, i alle fall ikke der jeg er innlagt. De er så fokusert på at jeg skal komme meg ut i egen leilighet. Jeg står faktisk som nr 1 til kommunen jeg bor i. Uff tørr nesten ikke å tenke på den dagen jeg blir utskevet. Alle sier jeg ser mye bedre ut. Kanskje jeg gjør det, men inni meg er det bare et uendelig mørke.

Nå har jeg mot til å ta kontakt med advokat som jeg skulle gjøre også. Var en som sa til meg at jeg kunne sende en e-post, og be time via det. Takk for internett,sier jeg bare....

Har prosjekt på skolen og jeg er borte. Faktisk er det første dagen jeg er borte fra skolen...

Anniken79: Jeg har lest innleggene dine. Jeg skal bli flinkere til å svare på innleggene og så skylder jeg deg e.mail oxo. Har hatt mye å gjøre i forbindelse med skolen og andre ting. Lover at jeg skal sende deg en mail for jul i alle fall.

Hvordan går det med deg forresten? Håper du har det bra! klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128387-orker-snart-ikke-mer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg, threzi! Jeg bryr meg ihvertfall om at du har det vanskelig. Skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre for å hjelpe. Jeg forstår at du har det fryktelig tøft, og jeg er kjempestolt av deg for at du tar kontakt med advokat. Håper den jævelen som voldtok deg kan få straff for det han har gjort. Men husk at du må føle hva som er rett for deg å gjøre, og hva du kan klare å gå igjennom. For meg går det opp og ned som en jojo. Er fryktelig sliten og frustrert og lei og sint, men har ihvertfall hodet over vannet så lenge av gangen at jeg overlever. Sender deg en masse styrkeklemmer, og håper inderlig at det snart begynner å gå oppover igjen for oss begge. For det fortjener vi!!!

Mange klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128387-orker-snart-ikke-mer/#findComment-784951
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...