Ulv I Faarikaal Skrevet 1. desember 2003 Skrevet 1. desember 2003 Jeg tror ikke alle menighetens medlemmer er slik, men at noen er slik er ille nok. Skal de få være i fred med sitt urovekkende miljø? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=203743 0 Siter
Goliath Skrevet 1. desember 2003 Skrevet 1. desember 2003 Fanatikere er "morsomme" å lese og høre om - men skremmende når du eller dine risikerer på en eller annen måte å bli berørt av deres handlinger. For ikke å snakke om hva slike gjør mot små barnesinn..... 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Skrevet 1. desember 2003 Fanatikere er "morsomme" å lese og høre om - men skremmende når du eller dine risikerer på en eller annen måte å bli berørt av deres handlinger. For ikke å snakke om hva slike gjør mot små barnesinn..... Jeg kan ikke forestille meg det en gang, de som jobber med barn vet hvor sårbare og lettpåvirkelige barn er. Manglende eller feil oppfølging og stimulans i den viktige tida kan gjøre ubotelig skade. Å være småbarn skal være 90% lek og moro, tar man i fra dem dette gjør man en forbrytelse. 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 Godt noen sprengte lokalet deres i alle fall. Kanskje vi får spredd dem litt. Syke mennesker som ødelegger barn fullstendig. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Skrevet 2. desember 2003 Godt noen sprengte lokalet deres i alle fall. Kanskje vi får spredd dem litt. Syke mennesker som ødelegger barn fullstendig. Religiøse miljøer tiltrekker seg folk som heller burde hatt psykiatrisk behandling. Religion er en fin "knagg" å henge sine problemer på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.