Gå til innhold

Familie og jul og sånn..

Anbefalte innlegg

Til seg selv? Selvsagt. 90 % av det jeg kjøper er til meg. ;-)

Jeg fant CSI hos amazon.com - men kun region 1. De hadde første og andre sesong.

Hos de noske butikkene fant jeg kun spill og soundtracks.

Hmpf...

Hva med amacon.co.uk - eller selger de også sone1 (jeg regner med det er det du mente med region1).

Fortsetter under...

Hva med amacon.co.uk - eller selger de også sone1 (jeg regner med det er det du mente med region1).

ahh.. jeg tenkte selvsagt ikke på co.uk...

De hadde den region/sone 2.

http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/tg/stores/detail/-/dvd/B0000DHI1H/tech-info/ref=ed_tec_dp/026-5341882-0629241

Uff.. Jeg prøvde å fortelle det til min mor i går, for min yngste bror fant ut at han heller ikke vil dit feiringa skal være. Jeg hørte jo hvor lei seg mamma ble.. Og ikke vil vi at hun skal sitte 'alene' med 'problemgjengen' heller.

Håper mora og mormora di kommer over det etterhvert.. :) Det går vel ikke an å bli uvenner på livstid for en julefeiring.. Eller?

Hvor gammel er du og bror din? Har du studier du kan skylde på, eller jobber du?

Du kan jo si at du skal jobbe, hvis du har jobb..

Det er jo mer enn denne julefeiringa som skaper problemer. Problemet er at det er omtrent slik så og si hele tiden... Og det tar faktisk på, jeg blir veldig sliten av å bruke så mye energi på slike dumme ting. Og aldri blir noe bra nok, uansett hva jeg gjør...

Det er utrolig slitsomt, jeg skjønner deg godt. Og det er leit at det for mange topper seg rundt jul, som egentlig bare skal være en fin tid..

Men sånn er det vel for ganske mange, er jeg redd.

Annonse

Hvor gammel er du og bror din? Har du studier du kan skylde på, eller jobber du?

Du kan jo si at du skal jobbe, hvis du har jobb..

Broren min er 25, jeg er 21..

Og jeg skal prøve å skylde på jobb, har bedt sjefen om å få jobbe på julaften, da blir det plutselig vanskelig å reise noe sted! :)

Aner ikke når kollektivtrafikken slutter.. men helt sikkert innen jeg er ferdig på jobb.. *håpe håpe* :)

Og jeg skal prøve å skylde på jobb, har bedt sjefen om å få jobbe på julaften, da blir det plutselig vanskelig å reise noe sted! :)

Aner ikke når kollektivtrafikken slutter.. men helt sikkert innen jeg er ferdig på jobb.. *håpe håpe* :)

På julaften og andre helligdager tror jeg det er søndagsruter de fleste steder. :-)

Sjekk med trafikanten.no. Fant ikke noe om juletrafikken på hovedsiden der nå, men litt nærmere jul står det sikkert, og ellers kan man jo uansett ringe de på 177

Er det noen venner av deg som skal være der du bor i jula?

Håper det for din del..

Håper uansett det ordner seg for deg :-)

*Klem*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...