Gå til innhold

Åh, så forelsket..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

I London.. Har vært der nå, og nå vil jeg selvsagt bare bo der:o)

Jeg kan ikke reise noen steder, for det blir så depp å komme hjem. (og til overmål regner det som f*** og jeg fant 5 regninger i postkassen...)

Jeg er forelsket i Boston og.

Hvilke steder ville du helst bodd, om valget var fritt og fra øverste hylle? :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128404-%C3%A5h-s%C3%A5-forelsket/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

7

• hare1365380455

7

• BettyBlue

6

• musikeren

6

Annonse

Jeg fallt for Los Angeles for det deilige klimaet, men jeg tror vel ikke jeg ville ha bodd der.

Jeg ville gjerne bosatt meg for en periode i New York -den byen måå man bare falle for!

Ellers så er jeg frankofil, så Paris (og mange andre steder i landet) har jeg trykket til hjertet for mange mange år siden. *sukk*

Nå fikk jeg fryktelig reiselyst. Igjen. :-))

Annonse

Var au pair i Wimbledon. Kunne ikke tenkt meg å bo i selve London.. Trives her, jeg! Har bodd i utlandet noen år, trives godt i Norge. Hadde en periode lyst å flytte til Alaska (!)... Ellers kunne jeg bodd ett års tid i f.eks. Italia, Frankrike, Skottland... mange land!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...