Gjest brusa Skrevet 1. desember 2003 Skrevet 1. desember 2003 Hvordan i helvete har Netcom klart å kjøpe seg rett til å misbruke "tre nøtter til Askepott" i reklamesammenheng !!! Der går faen meg grensa ! Alle barndommens koselige juleminner er jo snart spolert. grrrrrrrrrrrrrrr... Og jeg som var tenkt til å skifte til Netcom i januar...DET skjer ikke ! 0 Siter
molli Skrevet 1. desember 2003 Skrevet 1. desember 2003 Jeg spyr snart av den reklamen jeg også, men det er fordi den går så ofte. 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 1. desember 2003 Skrevet 1. desember 2003 Enig, jeg zapper når den kommer på, ingen skal få ødelegge "tre nøtter til askepott" for meg. Den er hellig. :-) Og i år skal jeg endelig huske å ta den opp på video så jeg er sikker på å få se den hver jul. Blir ikke jul uten!! 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 1. desember 2003 Skrevet 1. desember 2003 Det var da godt å høre at du ikke bytter til Netcom. Men kan gjøre mye dumt, men ett sted går den velkjente grensen! CHESSCHESSCHESSCHESSCHESSCHESS Nettopp! 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 Synes den er fin jeg,.... : ) Var den beste filmen ejg visste da jeg var midre. Har sett den i hvert fall 30 ganger. Bestefar tok den opp på video. Når ejg ser reklamen dukker det opp kosleige minner relatert til bestefar.... : ) 0 Siter
Gjest brusa Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 Synes den er fin jeg,.... : ) Var den beste filmen ejg visste da jeg var midre. Har sett den i hvert fall 30 ganger. Bestefar tok den opp på video. Når ejg ser reklamen dukker det opp kosleige minner relatert til bestefar.... : ) AU ! ) Filmer er helt skjønn den ! Det jeg mente er at det er fryktelig at den brukes til reklame ( Det skal liksom ikke stå NETCOM over skjermen når de koselige barndomsminnene fremkalles. 0 Siter
Gjest brusa Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 Det var da godt å høre at du ikke bytter til Netcom. Men kan gjøre mye dumt, men ett sted går den velkjente grensen! CHESSCHESSCHESSCHESSCHESSCHESS Nettopp! lover å sjekke det ) 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 lover å sjekke det ) Gjør det, det vil du ikke angre på. Jeg jobba osm telefonselger i hele sommer, og vi solgte mibilabonnement. Satt med en liste over alle mulige abbonnementer og kontantkort man kan ha i Norge, de listene ble oppdatert annenhver uke, og jeg kan garantere deg; absolutt ingenting er billigere og bedre enn CHESS! 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 Reklamen i seg selv var jo grei nok. Men jeg er enig i at det var helt unødvendig å bruke akkurat den. De spiller på folks sentimentalhet. Mvh 0 Siter
Gjest TIGA Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 Chess e billigst å best! Og så til reklamen, for dere som har sett filmen så har dere kanskje lagt merke til at det er nye skuespillere de bruker i reklamen, de ligner veldig på dem i den originale filmen, men de har faktisk brukt nye skuespillere og derfor så har de vel kanskje lov til å lage slik reklame fordi det ikke er den originale versjonen og skuespillerne? Uansett så elsker jeg den filmen og gleder meg til jul. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.