Gjest skrive skrukka Skrevet 1. desember 2003 Skrevet 1. desember 2003 ...gi ut bok? Har idé til bok (ikke skjønnlitteratur). Hvordan skal jeg gå frem for å få gitt ut boka? Kan jeg sjekke opp i slike ting før jeg har manus å vise til? På forhånd takk for svar. 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 1. desember 2003 Skrevet 1. desember 2003 aner ikke, men lykke til hvertfall! 0 Siter
Babooba Skrevet 1. desember 2003 Skrevet 1. desember 2003 Siden det ikke er noen skjønnlitterær bok du har, så er det ingen vits i å skrive boken før du sender den til et forlag.Legg heller mye arbeid i en grundig prosjektbeskrivelse og hva som gjør deg til en god forfatter for akkurat din bokidé. Ellers så får du utrolig mange gode tips fra en erfaren fagbokforfatter her: http://www.newth.net/eirik/books/forfattertips.html Lykke til! 0 Siter
Gjest uten signatur Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 Søk på norske forlag. Enkelte har forfatterkurs. På andre nettsider ligger det tips til blivende forfattere. Har selv tenkt å utgi samme type boks om deg. Men er ikke i startgropen riktig ennå. Men har snust litt på nettet som sagt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.