Gå til innhold

Hvor mye koster en stor baylies?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Takk... Fant polets sider, men det er så klart en teknisk feil der, så får ikke opp prislister eller noe..

Ingen som kan prisen i huet da?

Baileys skrives det visst!

Det fins både i 0.7 0g 1 l da...

Hva med å ta en telefon?

Lurer på om det var rundt 170 kr for 0.7 l, men er veldig usikker..

Godt er det i hvertfall.. enten i kaffe eller med isbiter. *smatte*

Gjest Pricilla

En stor flakse baylies. Er det dysleksiforbundet som skal feire noe eller? Sorry, kunne ikke dy meg hehe!

Ja det er det! At folk gidder å henge seg opp i skrivefeil..

Gidder ikke bruke stavekontroll på innleggene her inne, regner med at det er greit for de fleste?

Så det så! ; )

Gjest Pricilla

Det fins både i 0.7 0g 1 l da...

Hva med å ta en telefon?

Lurer på om det var rundt 170 kr for 0.7 l, men er veldig usikker..

Godt er det i hvertfall.. enten i kaffe eller med isbiter. *smatte*

Får man i literflaske i Norge og? Hmm.. det visste jeg ikke!

Er "tilleggsgave" til mormor...

kjempegodt i kaffen ja! ; ) Blir nok hun og jeg som drikekr den opp og tenker jeg! ;)

Gjest Calóni

En stor flakse baylies. Er det dysleksiforbundet som skal feire noe eller? Sorry, kunne ikke dy meg hehe!

Heh. Greit nok å irritere seg over skrivefeil, men i dette innlegget sa Pricilla nettopp det at hun skrev det feil, og at det var nok derfor hun ikke fikk tak i prisen på den. -Da- er det neppe særlig stor vits å henge seg opp i det, annet enn å hjelpe den som spør med å skrive det riktig.

Annonse

Gjest hellefisk

Ja det er det! At folk gidder å henge seg opp i skrivefeil..

Gidder ikke bruke stavekontroll på innleggene her inne, regner med at det er greit for de fleste?

Så det så! ; )

Det var nå bare ment som en liten morsomhet da. Skjønner vel at flakse bare var en tastefeil:) Unnskyld!

Gjest Pricilla

Det var nå bare ment som en liten morsomhet da. Skjønner vel at flakse bare var en tastefeil:) Unnskyld!

Tilgitt... : ) Fant det faktisk ikke når jeg skrev riktig navn på polets sider heller.. Hmm.. dårlig søkemotor. Når jeg skrev Bail* så kom det fram! Merkelig...

70 cl koster forresten 159,90,-

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...