Gå til innhold

Han har ringt i 3 år nå ! Argh ...

Anbefalte innlegg

En idiot som synes det er morsomt å ringe og ringe ueten grunn , og sjelden sier noe!

De dagene han ringer ( ca. 4 ganger i uka ) , gjør han det opptil 8 - 9 ganger .

Selvsagt legger jeg bare på , og det er ukjent nummer.

Nå gidder jeg ikke mere ....

Det jeg lurer på er om televerket det er televerket jeg kontakter eller politiet ?

Sikkert teit spørsmål , men jeg har ikke peil ;o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128529-han-har-ringt-i-3-%C3%A5r-n%C3%A5-argh/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du kontakter politiet kan du legge inn en anmeldelse på vedkomende som plager deg. Da kan du også rett til å få skjult nummer fra telefonselskapet ditt.

Ok , er det politiet som kontakter telefonselskapet da , for å finne ut hvem det er , eller er det jeg ?

Takker for svar ;o)

Ok , er det politiet som kontakter telefonselskapet da , for å finne ut hvem det er , eller er det jeg ?

Takker for svar ;o)

Tror politiet kan ta saken. Fortell hvordan det ligger an.

Høres veldig irriterende ut å bli plaget på den måten.

Gjest ikke sign

Takker for svar ;o)

Jeg hadde en som plaget meg som du forteller, men ingenting ble gjort (altså jeg ringte for å anmelde det)...

Annonse

Jeg hadde en som plaget meg som du forteller, men ingenting ble gjort (altså jeg ringte for å anmelde det)...

Jeg har måttet anmelde ting (tyveri av bil, innbrudd i bil osv.) ved personlig oppmøte hos politiet, de ville ikke ta imot slikt over telefon. Kanskje det er årsaken?

Gjest ingeniøren

Politi. Samtalene må spores, og da trengs en anmeldelse. Noter dato og klokkeslett. Sporingen er gjort på sekunder.

Har du ringt Kundeservice på Telenor/teleoperatøren din og spurt om det er mulig å få nytt nummer i samme slengen?

Men det er kanskje upraktisk å bytte nummer, så politianmeldelse pluss sporing vil vel være nok til å stoppe denne plageånden.

Et telefonnummer kan gjøres hemmelig, dvs ikke listet i telefonkatalogen og vises ikke når du ringer. Dette er vel mest aktuelt med et evt nytt nummer.

Gjest ikke sign

Jeg har måttet anmelde ting (tyveri av bil, innbrudd i bil osv.) ved personlig oppmøte hos politiet, de ville ikke ta imot slikt over telefon. Kanskje det er årsaken?

Ja, det er nok derfor. Han kom faktisk på døren her etter at jeg flyttet også! Skummel mann.. så jeg visste hvem det var også (tror jeg..?). Han sendte meg også adresse-endrings kort da han flyttet.. dumt jeg kastet det. Begynner han igjen aner jeg jo ikke hva han heter eller noe. Ekkelt med slike telefoner der ingen sier noe og man kun hører pusting. En gang snakket han om ekle sex-ting, samt ringte moren min og sa ting. Hadde helt glemt dette, kom på det nå.. huffda.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...