Gjest budbringeren Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 netthandelen.no ser ut til å selge nesehårklippere som hakka møkk. Hvem er det egentlig som legger inn bud på et sånt torturredskap? 0 Siter
vin Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 hehe...mannen min har kjøpt 5 stk. som han gir bort til andre på kødd ;o) 0 Siter
Åsemor Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 Hva får deg til å tro at en sånn gjør vondt? 0 Siter
brusher11 Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 Jeg foretrekker en nesehårklipper any day foran f.eks. en pinsett. Bruker ofte en sånn øre- og nesehårtrimmer, og det gjør ikke vondt og gir et bra resultat! 0 Siter
Prozak Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 Jeg foretrekker en nesehårklipper any day foran f.eks. en pinsett. Bruker ofte en sånn øre- og nesehårtrimmer, og det gjør ikke vondt og gir et bra resultat! Pinsett? Au! Man kan vel bruke saks - man trenger vel ikke rive ut hårene selv om man ikke bruker spesialredskap :-) "...................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.