Gjest julegavekjøperen Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 Skal kjøpe en gave som er shampo fra frisørsalong, men jeg husker ikke hvilket merke det var. Kan noen hjelpe meg med navn, det er ikke KMS, TIGI, Schwartzkopf eller System professional. Står helt stille hos meg nå....og jeg skriver lapp til mine ærend i morgen, huff da... 0 Siter
Gjest JAAAAAAAA! Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 Redken? Tusen tusen takk!!!!! 0 Siter
mettewa Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 Tusen tusen takk!!!!! Bare hyggelig, og god julehandel :-) 0 Siter
Gjest julegavekjøperen Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 Bare hyggelig, og god julehandel :-) Jo takk - og i like måte. Det er jo sånn med gaver at ønsker noen seg noe helt spesielt og navngitt da blir det litt bom å kjøpe tilsvarende produkt i et annet merke. Du reddet meg fint der! Nå må jeg si god natt, klokken går fort når det er travelt.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.