soleil Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 Ser etter et sted jeg kan kjøpe billig golvbelegg. Er det samme hvordan golvbelegget ser ut, for det skal brukes som underlag til kjæledyr. Skal ha 2.25 m x 195 m. Er det restutsalg eller noe på Østlandet? 0 Siter
Vincent Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 tja.. Teppeabo på Bryn kanskje... eller en eller annen lokal fargehandler, gulvlegger... 0 Siter
soleil Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Skrevet 3. desember 2003 tja.. Teppeabo på Bryn kanskje... eller en eller annen lokal fargehandler, gulvlegger... Ja, det kan jeg prøve. Kan jo godt være feilvare, men det sender de vel gjerne tilbake til produsenten? Hvem er det som produserer golvbelegg, da tru? *grønn* 0 Siter
Gjest Skjermtrollet Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 Mail meg: [email protected] 0 Siter
soleil Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Skrevet 3. desember 2003 Mail meg: [email protected] Ok:) 0 Siter
Gemini Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 Ja, det kan jeg prøve. Kan jo godt være feilvare, men det sender de vel gjerne tilbake til produsenten? Hvem er det som produserer golvbelegg, da tru? *grønn* Produsent av gulvbelegg vet jeg ikke, men en forhandler: http://www.interiorland.no/produkter6_4.html 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.