Gjest Pricilla Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 Jeg tror jeg får symaskin til jul, noe ejg har ønsket meg...: ) Var flink til å sy en gang i tiden. Skal begynne med lappetepper, puter, kranser osv. Det får ejg i hvert fall bra til. men tenkte i går at jeg ike husker hvordanjeg fester undertråden engang! ; ) kanhende det lysner i pappen når ejg setter meg ned foran symaskinen men.. Finnes det sånne amatørkurs for dette og eller lir jeg nødt til å lære meg selv? Blir mye prøving og feiling sikkert.. bare håper ejg får det til jul da, så har jeg endelig en hobby jeg og! ; ) (Prøvd en del andre hobbyer som gikk i dass,..) 0 Siter
Gjest fortvil ikke Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 Det følger bruksanvisning med symaskinen, som viser hvordan både over- og undertråd skal træs i. Fikk selv symaskin for tre-fire år siden, og satt der som et blankt ark og lette etter på-knappen.... :-) 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 Dette er forskjellig fra maskin til maskin. Enkelt, selv far kan gjøre det:-) så dette behøver du ikke grue deg for. 0 Siter
fresja Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 Da jeg kjøpte Bernina symaskin (tidlig på 70-tallet) fulgte det med et lite gratis sykurs. Selgeren (kvinnelig) var hjemme hos meg en kveld. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.