Gå til innhold

Sykurs? : ) (Symaskin)

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla
Skrevet

Jeg tror jeg får symaskin til jul, noe ejg har ønsket meg...: ) Var flink til å sy en gang i tiden. Skal begynne med lappetepper, puter, kranser osv. Det får ejg i hvert fall bra til.

men tenkte i går at jeg ike husker hvordanjeg fester undertråden engang! ; ) kanhende det lysner i pappen når ejg setter meg ned foran symaskinen men..

Finnes det sånne amatørkurs for dette og eller lir jeg nødt til å lære meg selv? Blir mye prøving og feiling sikkert..

bare håper ejg får det til jul da, så har jeg endelig en hobby jeg og! ; ) (Prøvd en del andre hobbyer som gikk i dass,..)

Videoannonse
Annonse
Gjest fortvil ikke
Skrevet

Det følger bruksanvisning med symaskinen, som viser hvordan både over- og undertråd skal træs i.

Fikk selv symaskin for tre-fire år siden, og satt der som et blankt ark og lette etter på-knappen.... :-)

Skrevet

Dette er forskjellig fra maskin til maskin. Enkelt, selv far kan gjøre det:-) så dette behøver du ikke grue deg for.

Skrevet

Da jeg kjøpte Bernina symaskin (tidlig på 70-tallet) fulgte det med et lite gratis sykurs. Selgeren (kvinnelig) var hjemme hos meg en kveld.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...