Gå til innhold

Hjelp en gammel knøl her da.. julepresang..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest kommer an på jenta

Kommer an på jenta. Åssen type hun er, hvor gammel hun er, klesstil, osv

Er du usikker ville jeg valgt noe som ikke er for iøynefallende, dvs ikke for mye stæsj.

Har alltid ment at smykker er "nærmere hjertet" enn armbånd.... :-)

Gjest Pricilla

Du får masse stilige og tøffe, spesielle smykker på Arts and crafts. Der har de b.la usymetriske øredobber, råstilig! Og masse masse mer...

ta deg en tur innom der og spør betjeningen om hjelp. kommer litt an på hvem som skal ha det.. Husk byttekort!

Gjest GamleErik

Kommer an på jenta. Åssen type hun er, hvor gammel hun er, klesstil, osv

Er du usikker ville jeg valgt noe som ikke er for iøynefallende, dvs ikke for mye stæsj.

Har alltid ment at smykker er "nærmere hjertet" enn armbånd.... :-)

Sånn generelt, hva blir oftest brukt i det daglige da, av halskjede vs håndledd smykke? (ikke bare blir liggende i skuffen) Alder 18

Takk igjen.

Kizza1365380506

Sånn generelt, hva blir oftest brukt i det daglige da, av halskjede vs håndledd smykke? (ikke bare blir liggende i skuffen) Alder 18

Takk igjen.

Begge deler. Hvis man kjøper ett sett kanskje med øredobber til, men da må du være sikker på at hun har hull i ørene, blir det ofte brukt. Det gjelder egentlig å treffe rette stilen.

Spør du i butikken hva jenter liker i den alderen så er du ganske sikker på å treffe rett tror jeg.

Mvh

Annonse

Gjest kommer an på jenta

Takk igjen.

Jeg ville tippet på at armbånd kanskje blir mest brukt. Men det kommer an på det også. :-)

Kommer an på hva hun har fra før / bruker til daglig. Armbånd er jo kanskje greiest, fordi man egentlig kan ha det på hele tiden. Smykker kan ofte bli mer sånn at det hekter seg borti ting, det skal passe til antrekket, tar av om natta, osv.

Gjest GamleErik

Begge deler. Hvis man kjøper ett sett kanskje med øredobber til, men da må du være sikker på at hun har hull i ørene, blir det ofte brukt. Det gjelder egentlig å treffe rette stilen.

Spør du i butikken hva jenter liker i den alderen så er du ganske sikker på å treffe rett tror jeg.

Mvh

Takker husmor-maffian for alle kloke råd! :)

Gjest Pricilla

Takk igjen.

begge deler blir brukt av meg.. Men ikke venninna mi. det kommer an på jenta, hva hun liker.. kjede blir vel brukt av folk flest..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...