selungen1365380587 Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 saken er den at jeg er gift med en mann som ikke har hat psykiske problemer i det hele tatt. For en tid tilbake ble vi anmeldt til barnevernet av min svigerfar og min svigrinne. Dette av diverse falske grunner, og vi har møtt mye bra hos barnevernet, de skal hjelpe oss med å få dekket barnehage fulltid sånn at jeg får litt tid for meg selv. Så til siste hendelse. Min mann kommer på sykehuset med mistanke om forstoppelse, det viser seg at det ikke er det. Han blir sendt hjem, er hjemme i 2 timer, begge ungene hyler fordi de er syke. Min mann får akutte og grusomme smerter i magen, han kommer på sykehuset igjen, ting roer seg i magen, litt smerter, men ikke slike som han hadde hjemme. De finner ikke noe galt, men de mener at det kan være psykisk betinget, at han har fått en knekk etter dette med at faren gikk til barnevernet. han har ikke noe kontakt med faren i dag. Han blir skrevet ut av sykehuset i dag, etter samtale med vakthavende bakvakt s lege fra psykiatrisk, han blir henvendt til DPS men der er det vente tid. Vi kommer hjem, og han får magesmerter, jeg går i dusjen med den eldste sønnen vår på 20 mnd, mannen min skulle se etter han på 5 mnd. Jeg reagerer på at mini skriker så ille, går ut av dusjen, kommer inn i stua og der ligger pappa å sover. Jeg sender mannen min til sykehuset da han har så J***** vondt, der roer det seg. De skal da finnet et sted som han kan være for å slappe av. Jeg er så fortvilet, for jeg sitter da igjen med to barn, der den eldste spør etter pappa. Noen råd? Finnes det et sted der mannen min kan være, og som vi kan komme på besøk her på østlandet? Jeg kjenner at jeg er sterkere enn forventet, men likevel sliten 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128796-jeg-er-s%C3%A5-fortvilet-langt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kamel Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Mannen din kan være på et opptreningssenter på rekreasjon. Det er ikke aktiv behandling der. Men hvile og måltider og et eget rom. Dere betaler egenandel på ca. 800 kr. uka. Men hvis du tar kontakt med fastlegen til mannen din vurdere han/hun hvor mannen din får best behandling. Det er krevende med så små barn som dere har. Du er sterk.Stå på for din lille familie. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128796-jeg-er-s%C3%A5-fortvilet-langt/#findComment-786473 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.