Gå til innhold

Det gjør så vondt

Anbefalte innlegg

Akkurat nå har jeg det for jævlig. Har gått rundt i en uke å vært sint og forbanna på alle som har kommet i nærheten av meg. Stakkars dem, det er jo ikke egentlig deres skyld at jeg er så sint. Var på julebord i helga. Danset med en mann som jeg likte kjempegodt, helt til han begynte å kysse meg å ta på meg. Da fikk jeg panikk og sprang som om jeg hadde fanden i hælene. Jeg hadde så panikk at jeg løp rundt meg selv uten å finne døra ut selv om jeg løp forbi den flere ganger. Jeg følte meg fanget. Og etterpå ble jeg så sint på meg selv. Jeg likte ham jo. Hvordan skal jeg finne en mann hvis jeg får panikk hver gang noen nærmer seg? Og nå er jeg bare deprimert. Ingenting som får meg glad. Får tilbake de velkjente tankene om å gi opp alt sammen. Er så dritt lei av av meg selv. Er så dritt lei av å være deprimert. Og jeg er lei av psykologer som sier jeg må gjøre litt andre ting som er kjekke og gir meg energi. Ikke bare jobb og sofa`n. Men jeg prøver, får ikke mer energi av å gjøre andre ting. Er bare sliten hele tiden. Kanskje jeg blir sliten av å være så sint hele tiden? Men det hjelper ikke med selvinstruksjonene de kommer med. De sier jeg må ville det. Og jeg vil jo! Hvorfor får jeg det ikke til da? Huff, det er jo ikke deres skyld heller. Har det bare så vondt akkurat nå. Dette ble veldig negativt, ikke meningen at det skulle bli slik. Det bare kom, måtte få sagt det liksom. Er bare så lei......Skulle jo vært glad nå når de etterforsker saken. Skjønner meg ikke på meg selv. Håper jeg en gang kommer til å gjøre det.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/129170-det-gj%C3%B8r-s%C3%A5-vondt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet.....Sender deg en oppmuntringsklem.

Vet du hva jeg sitter å gjør nå ?? Planlegger sommerferien.Jeg MÅ ha noe positivt å se fram mot.Noe som jeg gleder meg til.Jeg skal til Hellas i 4 uker. Det er min gave til meg selv.

Kanskje du kunne finne noem små belønninger til deg selv ? Jeg vet det ikke er lett.Men prøv....

Jeg vet.....Sender deg en oppmuntringsklem.

Vet du hva jeg sitter å gjør nå ?? Planlegger sommerferien.Jeg MÅ ha noe positivt å se fram mot.Noe som jeg gleder meg til.Jeg skal til Hellas i 4 uker. Det er min gave til meg selv.

Kanskje du kunne finne noem små belønninger til deg selv ? Jeg vet det ikke er lett.Men prøv....

Hei Maar! Tusen takk for oppmuntringsklem. Den trengte jeg. Hellas høres deilig ut.....! Skal prøve å finne på noen belønninger til meg selv som kan gjøre meg litt glad. Men det er ikke så lett, nei...

Kanskje jeg skal kjøpe meg et nytt antrekk til julebordet på torsdag. Og på det julebordet skal jeg IKKE bli så full at jeg mister kontrollen! Sender deg en STOR og VARM klem i retur

Om du noen gang skjønner deg på degselv så må du for all del føle deg fri til å ta kontakt!! Jeg vil være klar med en perm med spørsmål....

Kjenner meg veldig igjen. Hvordan tar man forresten ferie fra seg selv?? :-)

Lykke til`a...:-)

Heisan! Jeg skal la deg vite det når jeg forstår meg på meg selv. Men tror ikke det blir med det første........:) Jeg vet ikke helt hvordan man tar ferie fra seg selv, for jeg får det liksom ikke helt til. Behandleren min har gjort sitt beste for å forklare, men hun har nok ikke forklart godt nok! Sender deg en stor klem, jeg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...