Gå til innhold

Webmaster


Gjest vincent

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest webmaster

Jeg regner med at du bare la det ut for å provosere og det er det ingen vits i å gjøre. Du får ikke has på sensuren med å legge ut slikt, og har du noe du vil klage på kan du heller sende en mail til redaksjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det innlegget la du ut for å provosere og teste, ikke sant?

Jeg finner ingen grunn til å svare deg på hvilken grunn jeg hadde til å poste innlegget det har er snakk om.

Jeg har postet en melding til webmaster (som jeg ikke skjønner hvorfor du svarer på) hvor jeg rett og slett ber om å få oppgitt grunnen til at innlegget ble slettet.

Forøvrig er dette andre gang på tre dager hvor et, for meg, ukjent nick svarer på en måte som kan minne om webmaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at du bare la det ut for å provosere og det er det ingen vits i å gjøre. Du får ikke has på sensuren med å legge ut slikt, og har du noe du vil klage på kan du heller sende en mail til redaksjonen.

Nei, faktisk ikke.

Dette var en egenopplevd sak fra lørdag kveld.

Og, jeg må nok presisere at den eneste jeg, for å bruke webmaster eget uttrykk: "driter ut", er meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest (Anonymous)

Jeg finner ingen grunn til å svare deg på hvilken grunn jeg hadde til å poste innlegget det har er snakk om.

Jeg har postet en melding til webmaster (som jeg ikke skjønner hvorfor du svarer på) hvor jeg rett og slett ber om å få oppgitt grunnen til at innlegget ble slettet.

Forøvrig er dette andre gang på tre dager hvor et, for meg, ukjent nick svarer på en måte som kan minne om webmaster.

Jeg er _ikke_ webmaster. Men det betyr jo at det er andre som også ser problemet, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest webmaster

Nei, faktisk ikke.

Dette var en egenopplevd sak fra lørdag kveld.

Og, jeg må nok presisere at den eneste jeg, for å bruke webmaster eget uttrykk: "driter ut", er meg selv.

Det gikk ikke frem av innlegget og derfor ble det oppfattet som en provokasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...