Gjest En (u)luring Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hei der! Jeg har fått anskaffet noe som en kompis anbefalte meg. Coldrex Hotrem + Vitamin C. Dette er effektiv hals/hostemedisin som smaker solbær... Namnam... Har testet dette nå i dag da jeg fikk halsproblemer og jeg merket øyeblikkelig forbedringen (eller lindringen? ) Er det andre som har erfaringer med dette stoffet? Neppe lovlig i Norge da det inneholder 750 mg Paracetamol ++++ i oppløst form. Er det stor sjangs for at dette er skadelig? Det er en anerkjent produsent bak medisinen (glaxosmithkline) og etter hva jeg ser selges det i england, de baltiske landene m.m. Noen som vet noe? Kan ihvertfall selv anbefale dette for de som ønsker å utsette / lindre forkjølelsen litt Ingen snufsing, ingen smerter i halsen etc. -luringen... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/129937-coldrex-hals-hostemedisin/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.