Gjest grønnsaksjul Skrevet 22. desember 2003 Skrevet 22. desember 2003 Kjekke menn = allrighte menn som greier å tenke litt selv, flinke Kjekk er ikke bare et orda man bruker om utseendet da.. 0 Siter
Gjest Laudate Skrevet 22. desember 2003 Skrevet 22. desember 2003 Hvis du gir en mann en kompliment, tror han at du vil ha sex med ham. Dette gjelder kanskje de menn du har erfaring med. (Tror du virkelig dette?) Ja, ja. 0 Siter
Babette Skrevet 22. desember 2003 Skrevet 22. desember 2003 *sikle* Men sånn er verden urettferdig, gitt. Det er liksom sosialt akseptert å flashe litt pupper i ny og ned. Men dersom jeg skulle fiske fram utstyret på en fest eller noe sånt så hadde jeg garantert fått høre det i årevis. Ja, men det er vel en viss forskjell på blotting oventil og nedentil? Vanskelig å finne en mannlig parallell til puppeflashing, men jeg tror nok en kvinne som hadde tatt av seg buksa ville avstedkommet nesten like mange reaksjoner som pikkblotting. 0 Siter
Gjest Plutti Plutti Pott Skrevet 22. desember 2003 Skrevet 22. desember 2003 Dette gjelder kanskje de menn du har erfaring med. (Tror du virkelig dette?) Ja, ja. OK, det gjelder selvsagt ikke alle menn. Men jeg har møtt noen ganske innpåslitne typer som tror jeg prøver å sjekke dem opp hvis jeg sier noe pent til dem. 0 Siter
Gjest Laudate Skrevet 22. desember 2003 Skrevet 22. desember 2003 OK, det gjelder selvsagt ikke alle menn. Men jeg har møtt noen ganske innpåslitne typer som tror jeg prøver å sjekke dem opp hvis jeg sier noe pent til dem. Vel, jeg har da møtt noen innpåslitne kviner også. Men å trekke noen generell konklusjon på grunnlag av d e t, blir jo rett og slett naivt. Ikke sant? 0 Siter
Gjest Plutti Plutti Pott Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 Vel, jeg har da møtt noen innpåslitne kviner også. Men å trekke noen generell konklusjon på grunnlag av d e t, blir jo rett og slett naivt. Ikke sant? Ja, helt enig. Jeg generaliserte vel litt for mye. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.