laban Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Hvorfor er det ikke slikt liv her lenger? Anonymous poster hash: a9811...c73 Fordi de DOL-ansvarlige og svært mange av de faste brukerne ble grundig lei av den evindelige kveruleringen mellom disse gjengangerne. Førstnevnte ble såpass lei at forumet for livssyn og politikk (eller hva det nå het) ble stengt. Det er fritt fram for å starte en politisk tråd hvis du er interessert i å diskutere slike temaer. Heller det enn å grave fram 10 år gamle krangler 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/130495-ulv-goliath-s%C3%B8r-grip-morsk-tristamento/page/8/#findComment-3535853 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Hvorfor er det ikke slikt liv her lenger? Anonymous poster hash: a9811...c73 Det er det flere årsaker til. Det finnes knapt igjen noen her inne til å være med i diskusjoner. De som diskuterte i denne tråden er borte og mange med dem. Særlig etter den siste omleggingen har svært mange forsvunnet som bidro til både fine og ufine diskusjoner. Dette har blitt ett forum som stort sett kun diskuterer psykiatri og da stopper det seg selv. Etter min mening har ikke Dol vært flinke nok til å skjønne hvorfor brukerne har vært her, det unike som Dol har vært er forsøkt tatt vekk i årevis og de klarte det helt utmerket etter den siste omleggingen. "Alle" forsvant og når noen få blir igjen, så blir det heller ikke noe fart her. Jeg synes dette er ett skikkelig drittforum å manøvere meg i og blir drit lei all scrollingen, det har riktignok noen bedre muligheter på enkelte ting, men det er uoversiktlig og irriterende forum. Jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg er her selv heller, antagelig av gammel vane, men merker at lysten blir mindre og mindre da jeg irriterer meg hver gang jeg er her og det blir lenger i mellom hver gang. Fortsetter nedgangen eller at det ikke blir en oppsving, så er antagelig Dol historie om kort tid. Ingen som vil sponse når det er få brukere. Forøvrig er det merkelig at jeg ikke var med å diskuterte i denne tråden, men husker den og koste meg helt sikkert når jeg fulgte med:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/130495-ulv-goliath-s%C3%B8r-grip-morsk-tristamento/page/8/#findComment-3535861 Del på andre sider Flere delingsvalg…
stiften Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Du skrev: "det unike som Dol har vært er forsøkt tatt vekk i årevis og de klarte det helt utmerket etter den siste omleggingen. "Alle" forsvant og når noen få blir igjen, så blir det heller ikke noe fart her. Jeg synes dette er ett skikkelig drittforum å manøvere meg i og blir drit lei all scrollingen, det har riktignok noen bedre muligheter på enkelte ting, men det er uoversiktlig og irriterende forum. Jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg er her selv heller, antagelig av gammel vane, men merker at lysten blir mindre og mindre da jeg irriterer meg hver gang jeg er her og det blir lenger i mellom hver gang." Enig med deg. Virkelig synd å miste det populære forumet. Det var faktisk det vi gjorde ved siste omlegging. Jeg er en av de som ble borte. Jeg har forsøkt like ny-varianten - særlig mnd rett etter omlegging. Ble stopp for meg flere mnd. Men de siste to uker har jeg vært på igjen hver dag. Mest fordi jeg pleide like DOL, og savner forumet som var- og som jeg var bruker av i over 10 år. Disse to ukene som jeg har vært "aktiv" her, så holder jeg ut bare kort tid i slengen (pga scrolling/visuelt støy m.m). Liker se "kjente" og det trekker meg tilbake hit - i alle fall for noen minutter. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/130495-ulv-goliath-s%C3%B8r-grip-morsk-tristamento/page/8/#findComment-3535866 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Du skrev: "det unike som Dol har vært er forsøkt tatt vekk i årevis og de klarte det helt utmerket etter den siste omleggingen. "Alle" forsvant og når noen få blir igjen, så blir det heller ikke noe fart her. Jeg synes dette er ett skikkelig drittforum å manøvere meg i og blir drit lei all scrollingen, det har riktignok noen bedre muligheter på enkelte ting, men det er uoversiktlig og irriterende forum. Jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg er her selv heller, antagelig av gammel vane, men merker at lysten blir mindre og mindre da jeg irriterer meg hver gang jeg er her og det blir lenger i mellom hver gang." Enig med deg. Virkelig synd å miste det populære forumet. Det var faktisk det vi gjorde ved siste omlegging. Jeg er en av de som ble borte. Jeg har forsøkt like ny-varianten - særlig mnd rett etter omlegging. Ble stopp for meg flere mnd. Men de siste to uker har jeg vært på igjen hver dag. Mest fordi jeg pleide like DOL, og savner forumet som var- og som jeg var bruker av i over 10 år. Disse to ukene som jeg har vært "aktiv" her, så holder jeg ut bare kort tid i slengen (pga scrolling/visuelt støy m.m). Liker se "kjente" og det trekker meg tilbake hit - i alle fall for noen minutter. Det du beskriver er veldig slik jeg oppfatter og føler det også. Nesten rart hvor godt det traff meg. Jeg fatter bare ikke hva Dol tenker på, de er ikke på bølgelengde med brukerne i det hele tatt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/130495-ulv-goliath-s%C3%B8r-grip-morsk-tristamento/page/8/#findComment-3535878 Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Dette har blitt ett forum som stort sett kun diskuterer psykiatri og da stopper det seg selv. Eller i "beste" fall ender opp som et rent psykiatriforum. En medvirkende årsak er nok også at det i dag er haugevis av tema-nettsider for noen av de DOL-forumene som var livligst i sin tid. F.eks. døde nesten graviditetsforumet her da BarnIMagen tok av, og det er lett å finne egne "mammanett" i stedet for DOLs foreldrefora - for å ta eksempler fra de områdene jeg kjenner best. Så når den spesielle utformingen er borte, er det ikke noe stort poeng i å være akkurat her, hvis man ikke er opptatt av å få raskt svar fra en psykiater. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/130495-ulv-goliath-s%C3%B8r-grip-morsk-tristamento/page/8/#findComment-3535880 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Eller i "beste" fall ender opp som et rent psykiatriforum. En medvirkende årsak er nok også at det i dag er haugevis av tema-nettsider for noen av de DOL-forumene som var livligst i sin tid. F.eks. døde nesten graviditetsforumet her da BarnIMagen tok av, og det er lett å finne egne "mammanett" i stedet for DOLs foreldrefora - for å ta eksempler fra de områdene jeg kjenner best. Så når den spesielle utformingen er borte, er det ikke noe stort poeng i å være akkurat her, hvis man ikke er opptatt av å få raskt svar fra en psykiater. Det har allerede så og si blitt ett psykiatriforum, dessverre, og lite interessant for mannfoldet, men selvsagt bra for de som har behov for det. Du setter fingeren på akkurat det som jeg også mener, den spesielle utformingen er borte og da er det heller ingen grunn for å være her. Jeg skjønner ikke at Dol aldri har skjønt det etter så mange år og ikke minst de tilbakemeldingene som er gitt. Det har blitt nesten helt dødt her inne, se du 10 brukere pålogget så bør du nesten ut og henge opp flagget. Flere ganger som vi brukerne mener at vi har ett godt og velfungerende forum, så gjør de endringer og mener at det er for dårlig. Men ikke nok med det, de har lagt ut mange versjoner som knapt har fungert før de legger det ut, i stedenfor å teste det godt før de legger om. Det er klart mange forsvinner i slike omlegginger, men den siste er nok verst, selv om den har fungert med lite feil. Nå er det ikke slik at man må låses fast i det gamle heller, det må utvikles, men da i riktig retning. Det er snart på tide at jeg også logger av for godt, det er ikke bra så lenge jeg irriterer meg hver gang jeg er her. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/130495-ulv-goliath-s%C3%B8r-grip-morsk-tristamento/page/8/#findComment-3535887 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Det du beskriver er veldig slik jeg oppfatter og føler det også. Nesten rart hvor godt det traff meg. Jeg fatter bare ikke hva Dol tenker på, de er ikke på bølgelengde med brukerne i det hele tatt. Dette er jo et helseforum, så man vil vel helst ha helserelaterte diskusjoner? Anonymous poster hash: 3df89...018 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/130495-ulv-goliath-s%C3%B8r-grip-morsk-tristamento/page/8/#findComment-3535955 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Dette er jo et helseforum, så man vil vel helst ha helserelaterte diskusjoner? Anonymous poster hash: 3df89...018 Det er godt mulig, men det vil de ikke overleve på. Det er rekalmeinntekter de vil klare seg på, som igjen medfører at de må ha mange brukere, hvis ikke vil ikke sponsorene være interessert i å legge penger i dette i lengden. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/130495-ulv-goliath-s%C3%B8r-grip-morsk-tristamento/page/8/#findComment-3535965 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magda Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 DOL ble en del av Klikk.no, og måtte vel rette seg etter dem. Denne type utforming av forum er sikkert både enklere å administrere og billigere i bruk, uten at jeg vet noe som helst om webdesign. Sist av alt er det jo penga som rår, hvilken inntjening kan man ha av et forum når alle burker ad block uansett? Og jeg er gammel DOLer fra tida der vi diskuterte på forum for Livssyn, ikke at jeg savner akkurat det, men det gamle forumoppsettet var unikt. Men det spiller nok liten rolle dessverre. Jeg er her 4 ganger i året eller noe etter at scrolleforumet ble innført, og har også merket overvekten av psykiatriemner. Trist er det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/130495-ulv-goliath-s%C3%B8r-grip-morsk-tristamento/page/8/#findComment-3535976 Del på andre sider Flere delingsvalg…
adhemar Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 det som gjorde dol til utrolig kult var spennvidden på folk, blanding av selvparodierende kverulante på ytterste fløyer, eldre og språkføre halvfilosofer, selvopnente japper med med meget blå tilhørigheter, midt i mellom folk og til tross for evinnelig krangling mellom et par nick, en slags oase i internett hvor de fleste nok holdt seg anonyme på hjemmefronten, ingen ville vel vedkjenne seg å være dol'er. vi fikk små innblikk i hverdagen til. drammensgutten som var ulykkelig forelsket i en gift dame, tips til vaffelrøre og beskrevet med kunstnerisk detalj årets første skitur fra en gammel skrott. min personlige høydare var å dra på hemmelig date med en jente som viste seg å være utolig pen "bimbo" med humor og iq, synd hun dro annet steds forå studere noe senere. flott jente.. mye folk datt av etter omleggingen for mange år siden, og en community er kun en community pga folkene som er med. når jeg tittet innom igjen etter mange års fravær handlet det bare om muslimer, nå har de mest ekstreme blitt bortevekk, så nå handler det en del om muslimer men uten den noe humoristiske 'snerten'.. robi son 1 er ikke det samme uten christer, vi trenger folk å hate, og vi trenger balansen. min mening 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/130495-ulv-goliath-s%C3%B8r-grip-morsk-tristamento/page/8/#findComment-3536018 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs D Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Jeg skjønner ikke at Dol aldri har skjønt det etter så mange år og ikke minst de tilbakemeldingene som er gitt. Det har blitt nesten helt dødt her inne, se du 10 brukere pålogget så bør du nesten ut og henge opp flagget. Min teori er at de rett og slett velger å overse det. Slow learning ... De innser det neppe før pengekassen er helt skrapet, og da er det for sent. Har aldri vært så mange her etter omlegging (om ti er en slags mal .. ) at jeg trenger anstrenge meg med noe flagg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/130495-ulv-goliath-s%C3%B8r-grip-morsk-tristamento/page/8/#findComment-3536337 Del på andre sider Flere delingsvalg…
stiften Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Aktiviteten varierte sikkert fra dag til dag da også.Men jeg husker jeg kunne sitte følge med 100 nyeste- og at det var flere nye innlegg pr time. Husker det, fordi jeg var syk- og dermed lå på sofaen med bærbare på mye av min våkne tid. Dermed kunne jeg være "på" hele tiden, og jeg holdt meg mye på sidene siden det var stor aktivitet. Forum-bruket, som før kunne få meg til å oppsøke DOL, er redusert. Men når jeg først er på DOL, så leser jeg fremdeles det medisinske stoffet og de tema som tas opp på "forsiden" . 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/130495-ulv-goliath-s%C3%B8r-grip-morsk-tristamento/page/8/#findComment-3536517 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hekta Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 (endret) blæh!!! Gammel tråd joh Endret 23. april 2014 av Hekta 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/130495-ulv-goliath-s%C3%B8r-grip-morsk-tristamento/page/8/#findComment-3536656 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.