Goliath Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Jeg forsøkte å si at det kan være militærstrategisk smart å bruke terror i visse tilfeller -- spesielt dersom motstanderen ikke bruker samme midler. Men moralsk er det forkastelig! I tillegg tror jeg at en i det lange løp vinner mer på ikke-voldelig motstand. Vennlig hilsen Da tror jeg vi er enige i den vurderingen:-) 0 Siter
Goliath Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Akkurat det var det mislykket som skrev, så kanskje du skulle rette spørsmålet mot ham? Jeg er ikke interesert i å diskutere med deg, Goliath. Du må bare la være å diskutere med meg Taj. Jeg vil likevel fortsette å kommentere dine innlegg når jeg føler for å gjøre det. Å kommentere fundamentalisters innlegg er noe som alltid kan være interessant. 0 Siter
Gjest Tristamento Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 #mener du altså at det ikke fins eksempler på bruk av terror uten at den som utøver terroren blir drept?# Nei, hvorfor tror du jeg skulle mene det? Fordi du skrev: "Det er ikke en form for forsvar å drepe uskyldige 3. part!" Det er vel det IRA har gjort i sin forsvarskamp? Husk at IRA anser Nord-Irland som okkupert. Vennlig hilsen 0 Siter
Taj Mahal Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Fordi du skrev: "Det er ikke en form for forsvar å drepe uskyldige 3. part!" Det er vel det IRA har gjort i sin forsvarskamp? Husk at IRA anser Nord-Irland som okkupert. Vennlig hilsen Du kommer med en blanding av masse forskjellige saker i denne debatten. Du konkluderer feiaktig det andre skriver og du bytter med å interessere deg for heletlig til detaljer. Vel, deg og med. Skal vi gå videre? Synes du israelere har rett til å ha egen stat? At USA hadde rett til å gi dem landområdet? Hvorfor? Og hvilke andre synes du burde være berettiget egen stat, siden israelere fikk det? Hvor skal eventuellt alle disse på sin egen stat? 0 Siter
Taj Mahal Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Du må bare la være å diskutere med meg Taj. Jeg vil likevel fortsette å kommentere dine innlegg når jeg føler for å gjøre det. Å kommentere fundamentalisters innlegg er noe som alltid kan være interessant. Kommenter så mye du orker! Husk tabelettene dine! 0 Siter
Taj Mahal Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Du må bare la være å diskutere med meg Taj. Jeg vil likevel fortsette å kommentere dine innlegg når jeg føler for å gjøre det. Å kommentere fundamentalisters innlegg er noe som alltid kan være interessant. Jeg tok forresten feil av deg og Grip. *rød* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.