Gå til innhold

Playstation 2 eller X-box?

Anbefalte innlegg

Jeg var og skulle kjøpe julegave til ungene mine idag, og alt var såre enkelt. Visste hva jeg skulle ha, Playstation 2, og det var bare å betale og dra hjem igjen. Helt til jeg, idioten sjøl, begynner å spørre ekspeditøren om X-box. Det ender med at han anbefaler meg å kjøpe X-box, og jeg måtte ta en time-out for å bestemme meg... Så folkens, dere som har peil, hva er tingen, Playstation 2 eller X-box?

Dvd-funksjonen er også litt vesentlig her, bare for å nevne det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130600-playstation-2-eller-x-box/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ChiengMai

Til ungene mine.... Hehehe. Jeg lurer også på det samme. Også lurer jeg på om ungene liker Tomb Raider eller Prince of Arabia best.

Ellers blir det vel ganske hipp som happ. Når det gjelder spillutvalg er PS2 konge.

PS2 har elendig grafikk i forhold til X-box. Ekspertene anbefaler X-box. De anbefaler også Game-Cube fremfor PS2.

Annonse

PS2 har elendig grafikk i forhold til X-box. Ekspertene anbefaler X-box. De anbefaler også Game-Cube fremfor PS2.

Elendig og elendig, det er vel å ta litt sterkt i? Dessuten, hva skal man med stjernegrafikk når de spillene man ønsker ikke er tilgjengelig på X-box. Jeg fikk tilbud i dag på PS2, rigget for å spille piratspill, 2 kontrollere og 25 spill for 2100 kr. 300 kroner til, så er den klar for onlinespill. Tenkte å kjøpe en sånn til Sheila, hvis jeg greier å redde den når hun kyler den etter meg så er jula reddet.

God jul!

Gjest Sarkofag

Heh... vet ikke hvilke "eksperter" du snakker om, men hvis du leser The Edge (bibelen for spillentusiaster), så ser du fort at det ikke stemmer.

Til ungene mine.... Hehehe. Jeg lurer også på det samme. Også lurer jeg på om ungene liker Tomb Raider eller Prince of Arabia best.

Ellers blir det vel ganske hipp som happ. Når det gjelder spillutvalg er PS2 konge.

Det blei xbox. I følge ekspeditøren er spellkvaliteten omtrent den samme, mens dvd-kvaliteten er vesentlig bedre. Dessuten fulgte det med et ekstra spell i forhold til ps2, samt at det var litt billigere. Så... Fornøyd.

Dessuten var ekspeditøren på el-kjøp en idiot, så jeg kjøpte på spaceworld. Nekter å la idioter tjene penger på meg.

Og jeg må vel innrømme at dine ublue hentydninger til en viss grad stemmer:-)

Det blei xbox. I følge ekspeditøren er spellkvaliteten omtrent den samme, mens dvd-kvaliteten er vesentlig bedre. Dessuten fulgte det med et ekstra spell i forhold til ps2, samt at det var litt billigere. Så... Fornøyd.

Dessuten var ekspeditøren på el-kjøp en idiot, så jeg kjøpte på spaceworld. Nekter å la idioter tjene penger på meg.

Det ble PS2 her. Need for speed Underground. Lenge siden jeg har hatt det så morsomt. Jeg, eh, barna, skal prøve de 24 andre spillene i morgen.

Alle de på elkjøp (i den butikken jeg antar du var i) virker som komplett idioter ;)

For det var vel i nabobyen min du kjøpte? ;)

Gjest ChiengMai

Heh... vet ikke hvilke "eksperter" du snakker om, men hvis du leser The Edge (bibelen for spillentusiaster), så ser du fort at det ikke stemmer.

Vel, jeg har ikke lest noen bibel, bare diverse sammenligninger i datablad og på nett. De har vært temmelig entydlige.

Men selvsagt, hvis man skal velge ut fra tilgang på spill så slår vel ikke noen PS2.

Alle de på elkjøp (i den butikken jeg antar du var i) virker som komplett idioter ;)

For det var vel i nabobyen min du kjøpte? ;)

Det var i Drammen. Forundrer meg at så mange ikke har skjønt at vennlighet og imøtekommenhet er et godt salgstriks.

Men hvorfor antok du det? Det finnes da mange el-kjøpbutikker.

Annonse

Det var i Drammen. Forundrer meg at så mange ikke har skjønt at vennlighet og imøtekommenhet er et godt salgstriks.

Men hvorfor antok du det? Det finnes da mange el-kjøpbutikker.

Bare antok det fordi den i nabobyen min er helt forferdelig. Elkjøp stormarked eller hva det heter. men det er sikkert flere Elkjøp-forretninger som er like ille...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...