Gå til innhold

Hva var din beste julegave?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommode til å ha på badet sto høyest på ønskelista - og det fikk jeg også.

En god nummer to er REM`s samle CD fra barna.

Men jeg kunne godt tenkt med de to Cash Cd`ene dine også:-)

REM´en fikk jeg og. Den er god!

Er MsSophie kommet til hektene igjen etter lille julaften?

REM´en fikk jeg og. Den er god!

Er MsSophie kommet til hektene igjen etter lille julaften?

Nei ikke på langt nær....du vet, når det kun skjer den ene gangen i året så er det mye som skal taes igjen;-)

Men jeg er i bedre form enn James....HAN_får kjørt seg han!!!

Annonse

Fikk så masse fint i år jeg atte :)

Det aller fineste er selvsakt de tinga barna lager...hjemmestrikkede tøfler, pyntenisser, brødfjøl ol. De gavene er de aller beste alltid.

Så hadde de handlet masse fint da...ringer, øredobber, pysj, morgenkåpe...i det hele tatt.

Så fikk jeg en scanner/kopi/skriver av kompisen...og det var smæsj...den kommer til å jobbe mye i 2004 i forbindelse med innlev. oppg. på skolen og advokatsaken min :)

Må ha vært snill i år jeg for jeg fikk en drøss med gaver...toppers å være mamma gett :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...