Gå til innhold

Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=207298

Hvis det var for å underholde politikerne, så kunne han valgt et annet tidspunkt enn julen? Da er det vel ingen på tinget? Og hvorfor vente til hele hjelpekorpset er på plass før man tenner på? Det blir det da inget effektfullt bål av. Kansje han egentlig var en selvmordsbomber, men hadde glemt dynamitten hjemme?

Hva med han andre? Rakk ikke å tenne på? Pingle!

Har vi ingen buddistmunker som kan lære dem litt om dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130811-%C3%A5-tenne-p%C3%A5-seg-selv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 150
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

51

• nick

31

• Grip

30

• Goliath

14

Mest aktive i denne tråden

Gratulerer med et flott eksempel av et idiot-innlegg.

Mannen var psykisk syk, og forlangte ikke noe "politisk", men å få snakke med en psykiater.

Kanskje du også burde prøve det?

Og så valgte han Stortinget midt i juleferien? Skal vi tippe på at han var i ferd med å få en enveisbillett hjem, og tok sjansen på å arrangere et lite bål for å få oss til å skvise frem ei tåre og en oppholdstillatelse sånn mitt i høytiden?

Annonse

Og så valgte han Stortinget midt i juleferien? Skal vi tippe på at han var i ferd med å få en enveisbillett hjem, og tok sjansen på å arrangere et lite bål for å få oss til å skvise frem ei tåre og en oppholdstillatelse sånn mitt i høytiden?

Enda et eksempel på manglende innlevelsesevne fra verdens rikeste nasjon.

Jeg synes det er "morsomt" med nordmenn som sitter i Spania og klager over at andre folk vil flytte til Norge.

Det flytter grensen for hykleri og dobbelmoral opp på et nytt nivå.

Gratulerer!

Jeg synes det er "morsomt" med nordmenn som sitter i Spania og klager over at andre folk vil flytte til Norge.

Det flytter grensen for hykleri og dobbelmoral opp på et nytt nivå.

Gratulerer!

Jeg bor ikke i Spania, så jeg greier ikke helt å identifisere meg med de du snakker om.

Annonse

Jeg er _veldig_ langt unna onkel Sam. Det er faktisk mange land som ikke står med armene åpne dersom du skyller passet ditt ned i flydassen før landing.

Spania? Hm, dit vår venn Hagen alltid flykter og tror at han er Guds gave til spanjolene. Mens han snakker mot alt som lukter annerledes i gamlelandet. Joda, konsekvente er dere¨.

Spania? Hm, dit vår venn Hagen alltid flykter og tror at han er Guds gave til spanjolene. Mens han snakker mot alt som lukter annerledes i gamlelandet. Joda, konsekvente er dere¨.

Ikke Spania, ikke Europa. Og ikke Hagen. Jeg har da visse grenser, tross alt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...