Gå til innhold

Dere kåte, gale kvinnfolk!

Anbefalte innlegg

Mang en gang har vi sett DOL`ere med høy promille skrive innlegg som har blitt til stor forlystelse for leserne. Nå er det altså undertegnede som strever med å treffe tastene, noe som vil forklare en mengde skrivefeil, men et innhold jeg etter alt og dømme kan stå inne for i edru tilstand.

Jeg skal forsøke å gjøre en lang historie kort: Et venneåar klarte å skaffe barnevakt å ville ut på byen. De ble ønsket velkommen hjem til oss og satt her lørdagskvelden før det bar ut. Jeg åpnet barskapet og forsynte meg av varene der, og ble bedt med på byen. Kona sendte meg på dør og ba meg ha det gøy siden det er skjelden jeg har anledning til å reise på byn. Nå var det ca. 6 måneder siden sist.

Da vi kommer til valgte utested bestiller vi drikke og setter oss i sofaen. Vi har ikke mere en satt oss før en ung dame begynner å vinke til meg og signalisere at jeg er ønsket selskap ved hennes bord. Jeg vinker høflig tilbake for så å vise henne gifterigen min. Hun vinker tilbake mens hun rister på hodet og roper "faen og"!

Så, en liten stund etter går jeg til baren for å hente drikke. Jeg heter da kaffe, long island ice tea og et glass vann. Plutselig kjenner jeg noen som stryker meg på ryggen og sier til bartenderen; "Unnskyld, jeg vet ikke hva han bestilte, men jeg vil gjerne ha det samme". Nok en gang viste jeg gifteringen min og sa at om hun bestilte det samme ble det mye for en person, siden jeg valgte å gå tilbake til mitt selskap.

Så sitter jeg i sofaen og prater med en kompis. Plutselig dumper det net en ung kvinne nærmest i fanget mitt som forsøker å klyve oppå meg. Jeg påpeker at det faktisk er 3 plasser vedsiden av meg og at det ikke på noen måte er nødvendig å klatre på meg. Hun presenterer seg og kan fortelle at vi kjente hverandre for ca 10 år siden. Hun betror meg så at hun på den tiden var 16 år og hadde åpnet seg for meg på en fest og fortalt om sin debut der hun også hadde forsøkt analsex. Nå ønsket hun å forsøke sistnevnte igjen og lurte på hva jeg hadde fore etter stedets stengetid, hvor jeg nok en gang viste min giftering og fortalte at jeg gjerne ville hjem til kone og barn. Deretter reiste jeg meg å gikk til et nødvendig besøk på toalettet.

Da jeg kommer ut derfra treffer jeg en gammel vennine jeg ikke har sett på mange år. Hun kan fortelle at hun synes det var ganske ironisk at jeg var ute nå, siden det var skjelden hun var ute også. Deretter inviterte hun meg hjem på alt annet en krumkaker og sa hun var så fantastisk glad for å se meg igjen. Jeg svarte med å påpeke at hun var min kones tidligere nabo og burde være utmerket klar over at vi nå var gift på 4 året og at jeg av den grunn ikke hadde noen interresse av hennes selskap i den sammenheng.

Toppen av kransekaken var da jeg satte meg igjen og min eks. setter seg litt lenger borte. Vi var kjærester for 7 år siden, men etter 2 måneder klarte jeg å trekke meg ut av det forholdet da jeg fant ut at hun var psykopat og lystløgner. Altså ikke en person jeg ønsket noen videre relasjoner til i ettertid. Hun drev likevel og vinket, smilte og ba meg bort til sitt bord som om ingenting hadde skjedd.

Jeg er altså på byen en gang eller to i året. Jeg hadde ikledd meg en genser fra Jack&Jones som var svært in for en 5-6 år siden. Jeg er nå i den situasjonen at jeg veier ca 25 kilo for mye og har en diger gullring på fingeren.

Hvorfor i huleste er damene så etter meg nå? Det er ikke grunnet utseende, ikke grunnet penger eller fin bil, og i alle fall ikke fordi jeg signaliserer at jeg på noen måte var interressert i noen av dem. Likevel byr de seg frem og virker nærmest desperat på å få meg under dyna.

Jeg er overhodet ikke innbilsk, men heller svært forundret over hva disse jentene vil med en blakk tjukkas med giftering og en garderobe som trolig var moten en gang på 90-tallet?

Halvannen time før stengetid spaserte jeg hjem og sa til meg selv at det sikkert blir 6 måneder til neste gang jeg skal ut, men likevel klarer jeg ikke å bli klok på denne kvelden.

Er derejentr rett og slett sprø etter gutter med ring på labben? Eller er det mulig at jeg til tross for min fysikk, garderobe og lommebok likevel har utstråling som overveier for alt dette?

Ike skjønner jeg noe særlig, men jeg år nå og legger meg hos kona. Det er nå en gang den eneste dama jeg vil dele seng med!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130911-dere-k%C3%A5te-gale-kvinnfolk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest uten signatur

Det jeg kan si er at min erfaring er at mannfolk med ring er like tilgjengelig som alle andre mannfolks, så sant kona ikke er med! Kan vel hende disse damene også har gjort samme erfaring.Og da står det jo ikke skrevet på deg at du er et unntak.

Ellers så KAN du være tiltrekkende til tross for dine 'begrensninger'. Disse damene kunne være lite kresne. ELLER det var få mannfolk tilstede,d erfor valgte de blant de som var det. ELLLER de fleipet med deg, og du skjønte det ikke... Veddemål med venninner feks. Vi kvinns kan være nådeløse og stygge når vi er i flokk.

Du har nok en klar fordel av at du ikke viser disse jentene noen interesse. Du blir en utfordring å sjekke opp, den mystiske mørke mannen i hjørnet.

En annen mulighet er at du var på et sjekkested for single mennesker... siden du går ut såpass sjelden, så kan du jo ha vært eneste "nye" mannen på stedet for alt du vet. :)

Godt å høre at du ikke var utro enda så mange tilbud du fikk i løpet av kvelden. Er jo så mange innlegg her inne fra kvinner og menn som bare ikke klarer å stå imot når de får så mange tilbud og komplimenter...

Annonse

Gjest ikke signatur

Kanskje gifteringen er spennende...? Eller at du er så kjekk...? Du vet noen kilo for mye har ingenting å si! Men det er kjipt med de som legger seg etter noen som de vet har type/dame. Irriterende. Og fulle bryr de seg lite om de kanskje ødelegger noe. Vel... håper du hadde en fin kveld ute, bortsett fra alle jentene som satte seg på deg!:)

Gjest Leader of the Pack

Det jeg kan si er at min erfaring er at mannfolk med ring er like tilgjengelig som alle andre mannfolks, så sant kona ikke er med! Kan vel hende disse damene også har gjort samme erfaring.Og da står det jo ikke skrevet på deg at du er et unntak.

Ellers så KAN du være tiltrekkende til tross for dine 'begrensninger'. Disse damene kunne være lite kresne. ELLER det var få mannfolk tilstede,d erfor valgte de blant de som var det. ELLLER de fleipet med deg, og du skjønte det ikke... Veddemål med venninner feks. Vi kvinns kan være nådeløse og stygge når vi er i flokk.

"Vi kvinns kan være nådeløse og stygge når vi er i flokk."

Dere trenger pinadø ikke være mye i flokk for å leve opp til dette.

Gjest enslig kvinne

Klart, menn med ring slipper vi å plages med etterpå. Etter sexen går de hjem til kona, og vi har fortsatt vår frihet i behold. Ingen plagsomme opprigninger eller ønske om flere forpliktende treff. Blir han altfor ivrig truer vi bare med å sladre til kona, da blir det stille.

Gjest ikke sign

Klart, menn med ring slipper vi å plages med etterpå. Etter sexen går de hjem til kona, og vi har fortsatt vår frihet i behold. Ingen plagsomme opprigninger eller ønske om flere forpliktende treff. Blir han altfor ivrig truer vi bare med å sladre til kona, da blir det stille.

Hallo.... slikt kan man da ikke ha samvittighet til!

Annonse

Hvis du som fet og ufiks blir tildelt slik oppmerksomhet, høres det umiddelbart ut som noe fanteri iscenesatt av en fantete jentegjeng. Men, men...morro er det lell.

Ja, dette er mistenkelig. Selv er jeg attraktiv, atletisk og velsituert, men den eneste dama som klenget seg på meg sist jeg var ute skulle bare veksle en hundrings.

Noen har luksusproblemer

La oss ta dette punktvis, systematisk og med en god porsjon seriøsitet. :-)

Når du er ute på byen alene, dvs uten din kone, så er du ikke på avstand "synlig gift". Så lenge du ikke har et kvinnemenneske ved din side, på ditt fang eller om din hals, så er du pr. def. singel.

Inntil det motsatte er bevist, altså.

Jeg tror at du undervurderer deg selv. 25 kg ekstra gjør deg neppe direkte feit. Du er sikkert en helt allminnelig, likandes kar, en sånn som de aller fleste damer ønsker seg. For noen er gifteringen ekstra spennende, for andre er det sånn at "menn med barn" er noe av det mest sexy og virile man kan tenke seg.

Så der er du, tilsynelatende alene, med utstråling, kledd på en måte som viser at du ikke tilbringer timer foran speilet, du er en alminnelig og kjekk mann. Bare spør din kone! :-)

Og damer på byen har et problem. De fleste mannfolka er jo opptatt. Har med seg et kvinnemenneske. Eller så er de en gæærn gjeng, som man ikke vil ha noe med å gjøre. Eller så er de sånne glattsleika ekle typer som man ikke ville tatt i med ildtang.

Sånn er det bare. En sånn som du er dermed en perle i blant svin. Kvinner legger merke til deg. Lær å leve med deg - og tar du et kritisk og edru blikk i speilet vil du nok se at du ikke er verken feit eller stygg.

Tenk på det, du!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...