Gjest skeptika Skrevet 28. desember 2003 Skrevet 28. desember 2003 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=207425 Hvor mye svindler egentlig disse innvandrerne den norske stat? Det er ikke rart at enkelte av de hevder at nordmenn er dumme og naive! 0 Siter
Sør Skrevet 28. desember 2003 Skrevet 28. desember 2003 Hva "disse innvandrerene" svindler for står det vel i artikkelen. Hva andre individer (enten de er "innvandrere" eller "nordmenn") svindler for er selvsagt like individuelt som hva du og din familie svindler for. 0 Siter
Grip Skrevet 28. desember 2003 Skrevet 28. desember 2003 Hva "disse innvandrerene" svindler for står det vel i artikkelen. Hva andre individer (enten de er "innvandrere" eller "nordmenn") svindler for er selvsagt like individuelt som hva du og din familie svindler for. Innvandringsindustrien er basert på svindel. Vi lar oss villig melk, til vanvittige kostnader. Dette går selvsagt ut over våre egne borgere. 0 Siter
Sør Skrevet 28. desember 2003 Skrevet 28. desember 2003 Innvandringsindustrien er basert på svindel. Vi lar oss villig melk, til vanvittige kostnader. Dette går selvsagt ut over våre egne borgere. Innvandringsmotstanden er basert på svindel og fordommer. Norge trenger arbeidskraft, men ved å nekte og ansette fargede mennesker (men tvinge dem til å bli sosialklienter) slik at man kan påstå at "de koster samfunnet" noe. Så lenge du ikke lar dem betale skatt så er det DU som koster samfunnet. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 28. desember 2003 Skrevet 28. desember 2003 Innvandringsmotstanden er basert på svindel og fordommer. Norge trenger arbeidskraft, men ved å nekte og ansette fargede mennesker (men tvinge dem til å bli sosialklienter) slik at man kan påstå at "de koster samfunnet" noe. Så lenge du ikke lar dem betale skatt så er det DU som koster samfunnet. Det er blitt hevdet at norske bedrifter ønsker utenlandsk arbeidskraft velkommen pga. reduksjon i lønnskostnader. Altså ser vi arbeidsinnvandring utnyttes av bedrifter som du i utgangspunktet hamrer løs på i andre innlegg? Kommentar? (jada, jeg skulle reist for lenge siden) 0 Siter
Sør Skrevet 28. desember 2003 Skrevet 28. desember 2003 Det er blitt hevdet at norske bedrifter ønsker utenlandsk arbeidskraft velkommen pga. reduksjon i lønnskostnader. Altså ser vi arbeidsinnvandring utnyttes av bedrifter som du i utgangspunktet hamrer løs på i andre innlegg? Kommentar? (jada, jeg skulle reist for lenge siden) Hei, Jeg hamrer ikke løs på bedrifter generelt; jeg kritiserer politikere for å gi vekk offentlige midler som "velferd for aksjeeiere". Lønnsdumping kan forhindres vha en minstelønn. Med vennlig hilsen 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 28. desember 2003 Skrevet 28. desember 2003 Hei, Jeg hamrer ikke løs på bedrifter generelt; jeg kritiserer politikere for å gi vekk offentlige midler som "velferd for aksjeeiere". Lønnsdumping kan forhindres vha en minstelønn. Med vennlig hilsen Ville ikke lønnskravene bli bedre imøtekommet for alle parter ved å senke skatter og avgifter? Hvorfor skal bedriftene, og til syvende og sist du og jeg, betale for en feilslått økonomisk politikk? Er noen allergisk mot nytenkning? 0 Siter
Sør Skrevet 28. desember 2003 Skrevet 28. desember 2003 Ville ikke lønnskravene bli bedre imøtekommet for alle parter ved å senke skatter og avgifter? Hvorfor skal bedriftene, og til syvende og sist du og jeg, betale for en feilslått økonomisk politikk? Er noen allergisk mot nytenkning? Hei, Hvis vi ønsker å bo i en velferdsstat, så må vi betale for det. Kutt i skatter vil ramme de "svakeste", fordi det blir færre velferdskroner. Med vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.