Gå til innhold

Godtroende norske stat

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva "disse innvandrerene" svindler for står det vel i artikkelen.

Hva andre individer (enten de er "innvandrere" eller "nordmenn") svindler for er selvsagt like individuelt som hva du og din familie svindler for.

Innvandringsindustrien er basert på svindel. Vi lar oss villig melk, til vanvittige kostnader. Dette går selvsagt ut over våre egne borgere.

Innvandringsindustrien er basert på svindel. Vi lar oss villig melk, til vanvittige kostnader. Dette går selvsagt ut over våre egne borgere.

Innvandringsmotstanden er basert på svindel og fordommer.

Norge trenger arbeidskraft, men ved å nekte og ansette fargede mennesker (men tvinge dem til å bli sosialklienter) slik at man kan påstå at "de koster samfunnet" noe.

Så lenge du ikke lar dem betale skatt så er det DU som koster samfunnet.

Innvandringsmotstanden er basert på svindel og fordommer.

Norge trenger arbeidskraft, men ved å nekte og ansette fargede mennesker (men tvinge dem til å bli sosialklienter) slik at man kan påstå at "de koster samfunnet" noe.

Så lenge du ikke lar dem betale skatt så er det DU som koster samfunnet.

Det er blitt hevdet at norske bedrifter ønsker utenlandsk arbeidskraft velkommen pga. reduksjon i lønnskostnader. Altså ser vi arbeidsinnvandring utnyttes av bedrifter som du i utgangspunktet hamrer løs på i andre innlegg?

Kommentar?

(jada, jeg skulle reist for lenge siden)

Det er blitt hevdet at norske bedrifter ønsker utenlandsk arbeidskraft velkommen pga. reduksjon i lønnskostnader. Altså ser vi arbeidsinnvandring utnyttes av bedrifter som du i utgangspunktet hamrer løs på i andre innlegg?

Kommentar?

(jada, jeg skulle reist for lenge siden)

Hei,

Jeg hamrer ikke løs på bedrifter generelt; jeg kritiserer politikere for å gi vekk offentlige midler som "velferd for aksjeeiere".

Lønnsdumping kan forhindres vha en minstelønn.

Med vennlig hilsen

Annonse

Hei,

Jeg hamrer ikke løs på bedrifter generelt; jeg kritiserer politikere for å gi vekk offentlige midler som "velferd for aksjeeiere".

Lønnsdumping kan forhindres vha en minstelønn.

Med vennlig hilsen

Ville ikke lønnskravene bli bedre imøtekommet for alle parter ved å senke skatter og avgifter? Hvorfor skal bedriftene, og til syvende og sist du og jeg, betale for en feilslått økonomisk politikk?

Er noen allergisk mot nytenkning?

Ville ikke lønnskravene bli bedre imøtekommet for alle parter ved å senke skatter og avgifter? Hvorfor skal bedriftene, og til syvende og sist du og jeg, betale for en feilslått økonomisk politikk?

Er noen allergisk mot nytenkning?

Hei,

Hvis vi ønsker å bo i en velferdsstat, så må vi betale for det.

Kutt i skatter vil ramme de "svakeste", fordi det blir færre velferdskroner.

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...