Gå til innhold

Kurt fikk skryt for stemmen, men utseende derimot...

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

6

• MsSophie

3

• tjohei

2

• tusseline

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei, stakkars Kurt. Synd man må se ut som et glansbilde for å nå til topps.

Gjest heia Kurt
Skrevet

Kurt var veldig bra - faktisk best av alle - sånn helt objektivt sett ;o)

Men den polske og amerikanske dommeren kunne de godt ha klippet vekk.

Skrevet

Det er vel typrsk amerikansk å være så fokusert på utseende. Men han sa også at hvis det var en radiokonkurranse ville Kurt vunnet. Det betyr vel at folk som synes at utseende ikke betyr så mye kommer til å stemme på Kurt.

-Eller noe sånt.

Jeg tror faktisk Kurt eller Kelly vinner...

Skrevet

Jeg er forsvinnende langt ute i periferien hva angår innsikt i Idol-affæren, men har jo fått med meg at Kurt er vår mann, lissom...

Og så så vi på World Idol... Kurt er jo råsjarmerende og har soul langt inni ryggmargen.

Men for noen infame dommere, spesielt den amerikanske :-( At det går an. Heldigvis dr... han seg ut selv, ikke ungdommene som beundringsverdig parerte

elegant.

Men... heia Kurt!

Timegammel Kurt-fan, ellers kalt:

Gjest strandhai
Skrevet

Det verste med hele greia er at Kelly Clakson ikke vant American Idol i år. Hun vant i fjor. Jeg bodde i USA mens American Idol pågikk i år, og det var Ruben Studdard som vant!!

Han vant i våres. Skjønte lissom ikke helt hvorfor han ikke var der istedenfor fjorårets vinner....

Skrevet

Jeg er forsvinnende langt ute i periferien hva angår innsikt i Idol-affæren, men har jo fått med meg at Kurt er vår mann, lissom...

Og så så vi på World Idol... Kurt er jo råsjarmerende og har soul langt inni ryggmargen.

Men for noen infame dommere, spesielt den amerikanske :-( At det går an. Heldigvis dr... han seg ut selv, ikke ungdommene som beundringsverdig parerte

elegant.

Men... heia Kurt!

Timegammel Kurt-fan, ellers kalt:

Jeg ble nok også betatt av kanadiske Ryan Malcolm, grenseløst svak som jeg er for høye, slanke, hengslete, laidbacke og sexy menn.

Skrevet

En med belgierens utseende og Kurts stemme, hadde vært en perfekt vinner.

Skrevet

En med belgierens utseende og Kurts stemme, hadde vært en perfekt vinner.

Nei og nei naiv, Kurt var jo smellvakker i forhold til denne hårete pop-heavy- metal-vaffelspiseren! Jøye meg.

Skrevet

enn å kalle en person for stygg. fy flate!

Ja, til og med jeg har lært at det heter "mindre pen..."

Skrevet

Det verste med hele greia er at Kelly Clakson ikke vant American Idol i år. Hun vant i fjor. Jeg bodde i USA mens American Idol pågikk i år, og det var Ruben Studdard som vant!!

Han vant i våres. Skjønte lissom ikke helt hvorfor han ikke var der istedenfor fjorårets vinner....

Den engelske(Will Young het han det?) vant i forfjor. Litt rart det der.

Gjest IDOL fan
Skrevet

Jeg synes at Kurt gjorde en kjempesang! Jeg likte også Australia sin!

Den polske dommeren var jo helt borti natta. Hva gjorde han der egentlig.

Samtidig så syntes jeg at det var skikkelig dårlig av Alex, den polske jenta og tøft av Belgia med en rocker.

Men jeg holder jo en knapp på Kurt!!

Skrevet

Den engelske(Will Young het han det?) vant i forfjor. Litt rart det der.

Tror det er idolene fra de første programmene som konkurrerer mot hverandre jeg... ellers så er det plateselskapene i hvert land som har bestemt...

Hvorfor er ikke resten av landene som har sendt idol med forksempel?

Skrevet

Jeg ble nok også betatt av kanadiske Ryan Malcolm, grenseløst svak som jeg er for høye, slanke, hengslete, laidbacke og sexy menn.

Mee too :0)

Skrevet

Kurt har sin egen karisma han! Jeg håper på han som vinner, men er redd det blir USA, med Kurt som nr. 2.. Tvi, tvi - han sang best.

Gjest mener jeg
Skrevet

Teit å si at han ikke ville selge plater pga utseendet...

Gjest Småirritert
Skrevet

Jeg blir så jævlig provosert når de kritiserer utseendet til Kurt.

Han har sin sjarm han som andre, og det må da være sårende og gi enormt med komplekser når han stadig får høre at han har et lite pent utseende.

Det er da for faen ingen som kan noe for hvordan en ser ut. Det er en drittkonkurranse hvis utseendet skal avgjøre vinneren.

Sirkus deluxe.

Gjest mener jeg
Skrevet

Kurt har sin egen karisma han! Jeg håper på han som vinner, men er redd det blir USA, med Kurt som nr. 2.. Tvi, tvi - han sang best.

Typisk at det blir jenta fra usa, men håper på Kurt!! Han var da best! Skal forresten si hun amerikanske fikk skryt; var for mye.

Skrevet

Typisk at det blir jenta fra usa, men håper på Kurt!! Han var da best! Skal forresten si hun amerikanske fikk skryt; var for mye.

Når gikk dette på tv?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...