Gå til innhold

Kurt fikk skryt for stemmen, men utseende derimot...

Anbefalte innlegg

Jeg blir så jævlig provosert når de kritiserer utseendet til Kurt.

Han har sin sjarm han som andre, og det må da være sårende og gi enormt med komplekser når han stadig får høre at han har et lite pent utseende.

Det er da for faen ingen som kan noe for hvordan en ser ut. Det er en drittkonkurranse hvis utseendet skal avgjøre vinneren.

Sirkus deluxe.

*signerer*

Det er fanken ikke rart at unge i dag slanker seg til døde, tar bryst / nese- operasjoner osv...

Samfunnet i dag er alt for opptatt av utseendet!

Han drittsekken av en dommer burde ikke vært der!

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

6

• MsSophie

3

• tjohei

2

• tusseline

2

Mest aktive i denne tråden

"Poenget" med Kurt er vel nettopp at han er en antihelt. Med lavstatus jobb, et omdiskutert "tryne" osv., men altså en kløpper til å synge.

Slikt er det mulig å selge på i Norge (?), men det er åpenbart ikke så enkelt i USA.

Annonse

"Poenget" med Kurt er vel nettopp at han er en antihelt. Med lavstatus jobb, et omdiskutert "tryne" osv., men altså en kløpper til å synge.

Slikt er det mulig å selge på i Norge (?), men det er åpenbart ikke så enkelt i USA.

I USE risikerer jo plateselskapet å bli saksøkt for tort og svie fordi noen som ser videoen ikke synes sangeren var "pen" nok.

"......................"

Gjest enig med huufsa!!!

*signerer*

Det er fanken ikke rart at unge i dag slanker seg til døde, tar bryst / nese- operasjoner osv...

Samfunnet i dag er alt for opptatt av utseendet!

Han drittsekken av en dommer burde ikke vært der!

Jævlige dommer, stygg er han det. ikke Kurt!!! Synes det er helt vannvidd at de skal kunne få lov til å si noe så jævlig, offentlig!!! Drittdommer! Gidder ikke å se på pga. dommerene, drittprogram!!

Nei, i USA trykker man kun smellvakre talenter a la Michael Jackson til sitt bryst........

Pussig sammenligning at Kurt ligner en hobbit, forresten. I alle fall sett i lys av at jeg nettopp har vært på kino og sett at selv konger kneler for hobbiter. Man trenger altså ikke være pen for å havne på TV, men man trenger tydeligvis ikke være videre intelligent heller. Noe enkelte amerikanerne neppe er med tanke på at de sendte Lord Farquad for å dømme i idol.

I USE risikerer jo plateselskapet å bli saksøkt for tort og svie fordi noen som ser videoen ikke synes sangeren var "pen" nok.

"......................"

Ja, Kurt bør nok skaffe seg en reiseforsikring som dekker økonomiske søksmål.

Spøk til side: det er et sunnhetstegn ved Norge at Kurt kunne slå gjennom rett og slett fordi han synger bra.

Selvfølgelig med god hjelp av PR-folk - men dog.

Annonse

Gjest heier på kurt

Jævlige dommer, stygg er han det. ikke Kurt!!! Synes det er helt vannvidd at de skal kunne få lov til å si noe så jævlig, offentlig!!! Drittdommer! Gidder ikke å se på pga. dommerene, drittprogram!!

Kurt er da sjarmerende! Håper ikke den amerikanske jenta vinner, men det hadde vært typisk. Kurt sang kjempebra!! Det skal telle!!

Og det har med utståling og sjarme å gjøre! Utseende er mindre viktig, og det håper jeg folk som stemmer også vektlegger, noe jeg tror de gjør.

Var det i usa eller england det nettop var en stoor gutt/mann som vant framfor en liten nett flink sangerinne?

Så jeg tror det er plateindustrien som mest er på jakt etter utseende og ikke publikum.

Kurt var den beste av de 11, håper bare flere utti den store verden så/hørte det...

Neida, nå er du bare litt rørete av gløgg og fet mat. Tror både du og jeg er såpass oppegående at vi ignorerer soft- (eller hard-) heavymetal-lignede mannslinger.

Ja vi får skylde på julematen...:-)

Russel Crow da....er det bedre?

Og det har med utståling og sjarme å gjøre! Utseende er mindre viktig, og det håper jeg folk som stemmer også vektlegger, noe jeg tror de gjør.

Var det i usa eller england det nettop var en stoor gutt/mann som vant framfor en liten nett flink sangerinne?

Så jeg tror det er plateindustrien som mest er på jakt etter utseende og ikke publikum.

Kurt var den beste av de 11, håper bare flere utti den store verden så/hørte det...

Kurt kontrollerer stemmen ja...men jeg synes han har en klang som er sånn midt-i-mellom...virker som han safer veldig og ikke tar skikkelig i...

Men det er nå min mening da...forøvrig har han sunget mye bedre før enn det som ble vist i går.

Jeg også håper en av outsiderne vinner. Han fra Australia kanskje.. Forresten så kommer nok rocken tilbake om ikke så lenge så kanskje Belgia har en sjanse.

Min spådom er at Mariah/Britney/Christina/Kelly-er på vei ut, mens rocken er på vei inn igjen.

Så bare la håret gro så får vi se hvordan det går :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...