Gå til innhold

Kurt fikk skryt for stemmen, men utseende derimot...

Anbefalte innlegg

Kurt er da sjarmerende! Håper ikke den amerikanske jenta vinner, men det hadde vært typisk. Kurt sang kjempebra!! Det skal telle!!

Den amerikanske jenta sang jo også kjempebra da..ingen kan si noe på det...men jeg også har et lite håp om at de ikke vinner....bare for at det er USA liksom...skikkelig feil tankegang...men slik er det bare. :o) Jeg er slem :o(

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

6

• MsSophie

3

• tjohei

2

• tusseline

2

Mest aktive i denne tråden

Neida, nå er du bare litt rørete av gløgg og fet mat. Tror både du og jeg er såpass oppegående at vi ignorerer soft- (eller hard-) heavymetal-lignede mannslinger.

Men når dommerne sier at Cobain ville snudd seg i grava... Hva tror du Jim Morrisson ville gjort av Englands easy-listening-versjon... *frysninger*

Forresten så var det vel noen som ga ut en slik versjon rett etter the Doors.....men det var jo et band som "spesialiserte" seg på slikt...og da var det kanskje mer morsomt enn grusomt.

Nei, i USA trykker man kun smellvakre talenter a la Michael Jackson til sitt bryst........

Pussig sammenligning at Kurt ligner en hobbit, forresten. I alle fall sett i lys av at jeg nettopp har vært på kino og sett at selv konger kneler for hobbiter. Man trenger altså ikke være pen for å havne på TV, men man trenger tydeligvis ikke være videre intelligent heller. Noe enkelte amerikanerne neppe er med tanke på at de sendte Lord Farquad for å dømme i idol.

Kurt har blitt lagt merke i USA og etterspurt der. Ja ja, da er det jo håp ;o)

Jeg tror faktisk Kurt har alt å vinne på at han ikke ser ut som et glansbilde.

I Norge gjelder janteloven,og det tror jeg faktisk gjelder i andre land også.

Han har talent,og tror ikke at han er noe ..dette liker folk.

Selvtillit må han derimot ha for å stille opp med en slik jurie.

Den amerikanske jenta sang jo også kjempebra da..ingen kan si noe på det...men jeg også har et lite håp om at de ikke vinner....bare for at det er USA liksom...skikkelig feil tankegang...men slik er det bare. :o) Jeg er slem :o(

Holder med deg i det..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...