Gjest Julemusa Skrevet 29. desember 2003 Skrevet 29. desember 2003 Kan noen hjelpe meg med tittelen på den nye sangen sissel synger sammen med en mann?? Den er så fin og har så lyst å laste den ned nå med en gang :-D 0 Siter
nedtelling Skrevet 29. desember 2003 Skrevet 29. desember 2003 Gå inte forbi.. Hun synger med en svensk mann, men jeg husker bare ikke hva han heter! Noe med Michael ...bak tror jeg det var 0 Siter
Gjest erwin Skrevet 29. desember 2003 Skrevet 29. desember 2003 Gå inte forbi.. Hun synger med en svensk mann, men jeg husker bare ikke hva han heter! Noe med Michael ...bak tror jeg det var Peter Jöback. 0 Siter
nedtelling Skrevet 29. desember 2003 Skrevet 29. desember 2003 Peter Jöback. :-) Ja jeg hadde jo da bittelitte rett ifht navnet... .....bak var jo nesten riktig! Og sangen er kjempeflott 0 Siter
Gjest bad taste Skrevet 29. desember 2003 Skrevet 29. desember 2003 Sangen er nydelig den. Bare synd at to mennesker kan ødelegge og kommersialisere den på en slik måte. Det finnes utrolig mange versjoner av denne irsk/keltiske hymnen (Be Thou My Vision) og dette er en av de verste jeg har hørt. Ta dere heller tid til å lete litt rundt på nettet så finner dere mye flottere versjoner. 0 Siter
Florence Skrevet 29. desember 2003 Skrevet 29. desember 2003 Tenker du på Halleluja? Kan i så fall anbefale Jeff Buckleys versjon. Originalversjonen er det Leonard Cohen som har. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.