Gå til innhold

Kjæresten og mobilen

Anbefalte innlegg

Gjest Paranoid eller?

Jeg har en kjempe herlig kjæreste. Vi har vært sammen i snart et år.

Hver gang vi er sammen, vi er ikke samboere, har han lyden av mobilen. Av og til skrur han den av. Han er livredd for at jeg skal røre den virker det som.

Jeg har tatt dette opp med ham, synes det er rart at han skjuler dette for meg. Når han ikke er med meg så har han lyden på, jeg får alltid tak i ham, til og med på nettene....

Jeg er kanskje paranoid. Har absolutt ikke noen grunn til å mistenke ham for noe utroskap . Men hvordan kan jeg det heller når telefonen er fullstendig gjemt hver gang vi er sammen??

ER det normalt at mobilen er så personlig?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131024-kj%C3%A6resten-og-mobilen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hør på innleggene under her. Når kjæresten din er sammen med deg spiller det ingen rolle om han får meldinger eller noen ringer. Han er opptatt, og meldingene kan han få seinere. Han vil ikke bli forstyrret. Den eneste han vil ha meldinger fra er deg, og du er jo sammen med ham! Så da er det ingen grunn til å ha på mobilen, og iallfall ikke bli forstyrret av lyden!

Er ikke alle som er nødt til å være tilgjengelige hele tiden vet du. Noen liker tilogmed å legge igjen mobilen hjemme, når de skal på date med kjæresten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...