Gå til innhold

Hvem vant nissen på låven?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*fnis*

Du får Nissene på låven på DVD også, men her er oppsummeringen:

Tom og Asbjørn var igjen til slutt på lille julaften. Alle de andre deltakerne hadde pakket inn en presang til dem - en dorullnisse til den de ikke ville skulle vinne 1 mill og en gullkongle til den de ville skulle vinne. Tom og Asbjørn begynte å pakke opp presangene lille julaften (tror jeg) og Tom ledet til å begynne med. På julaften spiste de grøt med mandel før de skulle pakke opp resten av gavene, men da fant selvfølgelig Asbjørn mandelen og svelgte den. Med Asbjørns nøtteallergi gikk det selvfølgelig dårlig - han ble sendt til sykehus og ble diskvalifisert. Inn kom da BENT som overtok Asbjørns gaver og Bent vant på walk-over!

;-)

gurine1365380552

*fnis*

Tom og Asbjørn var igjen til slutt på lille julaften. Alle de andre deltakerne hadde pakket inn en presang til dem - en dorullnisse til den de ikke ville skulle vinne 1 mill og en gullkongle til den de ville skulle vinne. Tom og Asbjørn begynte å pakke opp presangene lille julaften (tror jeg) og Tom ledet til å begynne med. På julaften spiste de grøt med mandel før de skulle pakke opp resten av gavene, men da fant selvfølgelig Asbjørn mandelen og svelgte den. Med Asbjørns nøtteallergi gikk det selvfølgelig dårlig - han ble sendt til sykehus og ble diskvalifisert. Inn kom da BENT som overtok Asbjørns gaver og Bent vant på walk-over!

;-)

Takk for svar, hun flirte godt nå. Kanskje jeg skal kjøpe den dvd'en gitt, så jeg får sett hva som var så morsomt!

*fnis*

;-)

feil, de spiste julegrøt og Asbjørn fikkmandelen og svelget den, havnet på sykehuset fordi han hadde nøtteallergi.

Så kom Bent inn _igjen_ som reserve, fikk Asbjørns pakkerog vant overlegent ;)

men nesten likt var det da :)

feil, de spiste julegrøt og Asbjørn fikkmandelen og svelget den, havnet på sykehuset fordi han hadde nøtteallergi.

Så kom Bent inn _igjen_ som reserve, fikk Asbjørns pakkerog vant overlegent ;)

men nesten likt var det da :)

Hmmmm... tror ikke jeg skjønte hva jeg skrev som var feil...? *forvirret*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...