Gå til innhold

kjærester og psykiske lidelser

Anbefalte innlegg

Gjest anoreksia nervosa

Vil en gutt bli sammen med ei jente som sliter med anoreksi?

Eller er det helt utenkelig å være sammens med noen som sliter med spiseforstyrrelser?

Synes gutter(eller jenter) det er teit at ei jente eller gutt sliter med anoreksi?

Hva tenker dere om det?

Hva med andre psykiske lidelser?

Dropper du ei jente eller en gutt hvis du finner ut at de sliter psykisk?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131031-kj%C3%A6rester-og-psykiske-lidelser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg sliter med depresjon og angst. har opplevd at selv en gutt som virker å være veldig veldig interessert bestemmer seg for å ikke prøve på et forhold kun på grunn av dette.noen vil nok synes det blir litt for mye. andre våger mer for kjærligheten :)

Hvis jeg skal være ærlig må jeg svare ja. Jeg hadde droppa vedkommende, iallefall hvis jeg fikk vite det før forholdet begynte å bli alvor. Hvorfor: Fordi jeg ser for meg at det ville bli mange tunge perioder, mye slit, jeg ville bekymret meg for mye for henne. Hverdagen ville bli for tung rett og slett.

Jeg er ikke en som alltid velger lettvinte løsninger, men jeg oppsøker ikke trøbbel heller.

Det blir noe helt annet om en jeg allerede er i et forhold med får en slik sykdom. Da blir det selvsagt ikke snakk om å droppe henne.

Gjest anoreksia nervosa

Hvis jeg skal være ærlig må jeg svare ja. Jeg hadde droppa vedkommende, iallefall hvis jeg fikk vite det før forholdet begynte å bli alvor. Hvorfor: Fordi jeg ser for meg at det ville bli mange tunge perioder, mye slit, jeg ville bekymret meg for mye for henne. Hverdagen ville bli for tung rett og slett.

Jeg er ikke en som alltid velger lettvinte løsninger, men jeg oppsøker ikke trøbbel heller.

Det blir noe helt annet om en jeg allerede er i et forhold med får en slik sykdom. Da blir det selvsagt ikke snakk om å droppe henne.

Takk, den siste setningen var godt å høre.

Annonse

jeg sliter med depresjon og angst. har opplevd at selv en gutt som virker å være veldig veldig interessert bestemmer seg for å ikke prøve på et forhold kun på grunn av dette.noen vil nok synes det blir litt for mye. andre våger mer for kjærligheten :)

Da er det i såfall ikke ekte kjærlighet. Like greit å kvitte seg med slike.

Da er det i såfall ikke ekte kjærlighet. Like greit å kvitte seg med slike.

det var nok ikke det. gjorde veldig vondt, men jeg kom over han. noen måneder kom han som jeg har vært sammen med i to og et halvt år nå :)

et lite obs: han som ikke ville pga psykdommen, kom innom meg en gang på jobben en god stund etterpå, da jeg hadde funnet min nåværende. tingene han sa gjorde at det virket som om han nesten angret litt på valget sitt. han spurte meg blant annet om jeg hadde funnet mannen i mitt liv (jeg sa ja), og han sa man aldri kunne vite...jaja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...